29.04.2009

Moodo w małych miastach

Właściciele Moodo intensyfikują działania. W najbliższym czasie zapowiadają powiększenie sieci do 80 sklepów franczyzowych.

Oferta sklepów Moodo obejmuje odzież dla młodych dziewcząt i kobiet. Aktualnie w sieci Moodo działają 54 placówki franczyzowe, pięć sklepów własnych i 14 punktów partnerskich.

Oferta sklepów Moodo obejmuje odzież dla młodych dziewcząt i kobiet, które poszukują nowych inspiracji dla swojego stylu.

- Przewidujemy, że w najbliższym czasie nasz sieć powiększy się do 80 sklepów na licencji – zapowiada Aleksander Dubowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Moodo. – Od ubiegłego roku prowadzimy również sprzedaż odzieży naszej marki w Czechach, na Słowacji i Ukrainie.

p>Sklepy na licencji powstają przy głównych ulicach handlowych oraz w centrach handlowych miast liczących od 30 do 100 tys. mieszkańców.

Według szacunków przedstawicieli Moodo, inwestycja w sklep zwraca się w okresie od 6 do 14 miesięcy działalności.

(awh)