moda

z kraju | 25.05.2018

Franczyzodawca w natarciu

Greenpoint chce mieć w Polsce 200 sklepów. Jak mu idzie rozbudowa sieci?

Greenpoint chce mieć w Polsce 200 sklepów. Jak mu idzie rozbudowa sieci?

pytanie tygodnia | 19.05.2018

Sieć dobrze przemyślana

Staramy się do minimum ograniczyć ryzyko nieudanych inwestycji, zwłaszcza we franczyzie – mówi Adam Miłosiński, menadżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.

z kraju | 14.05.2018

Na co czeka Desigual?

W ubiegłym roku odzieżowa marka Desigual wstrzymała otwarcia nowych sklepów. Skąd taka decyzja i czy teraz coś się zmieni?

z kraju | 07.05.2018

Próchnik się chwieje

Zarząd Próchnika przygotowuje wniosek o ogłoszenie upadłości. Czy jedna z najstarszych polskich marek modowych naprawdę zniknie z rynku?

z kraju | 25.04.2018

Top Secret się odbija?

Modowy koncept Top Secret zamierza otwierać po 20 sklepów rocznie, głównie we franczyzie.

z kraju | 23.04.2018

Następny krok na wybiegu

Rozwinęli franczyzę ponad 40 marek w segmencie premium. Teraz szukają franczyzobiorców dla kolejnych dwóch brandów.

z kraju | 20.04.2018

Licencja na modę

Odzieżowy Quiosque ma za sobą udany początek roku. Otworzył cztery sklepy we franczyzie.

z kraju | 07.04.2018

Metamorfoza rozpoczęta

Esotiq odświeża wygląda sklepów, a także przekaz marketingowy. Franczyzobiorcy mogą się cieszyć?

z kraju | 03.04.2018

Franczyzodawca ma kłopoty

Rok temu startowali z franczyzą, teraz złożyli do sądu wniosek o przeprowadzenie restrukturyzacji. Co dalej ze znaną marką modową?

z kraju | 28.03.2018

Szwedzka moda, polski partner

Właściciel marki Lindex rzuca rękawicę polskiemu rynkowi. Poszukuje przedsiębiorcy, który pomoże mu w ekspansji nad Wisłą.

z kraju | 26.02.2018

Butik skrojony na miarę

Projektantka Lidia Kalita rozwija sieć franczyzowych butików z odzieżą. Ile trzeba zainwestować w biznes?

z kraju | 22.01.2018

Redan w lepszym humorze

Franczyzodawca Top Secret notuje wzrosty sprzedaży. Niewielkie, ale patrząc na 2017 rok to i tak powód do zadowolenia.

mój franchising | 20.01.2018

Sekret tkwi w ludziach

Udany start we franczyzie odzieżowej wymaga odpowiedniej lokalizacji. Ale o trwałym sukcesie przesądza coś zupełnie innego…

ze świata | 06.01.2018

Franczyza na usługach miliardera

Dariusz Miłek znów to zrobił. Właściciel CCC wykorzystał franczyzę do zbudowania pozycji na nowym rynku, a potem…

z kraju | 06.12.2017

Esotiq w końcu na plusie

Odzieżowy franczyzodawca zamienił stratę na zyski. Sekret? Jasny plan, co robić z mniej obiecującymi sklepami…

z kraju | 07.11.2017

Quiosque liczy otwarcia

Modowy franczyzodawca uruchamia kolejne salony. Otwierają też franczyzobiorcy.

z kraju | 23.09.2017

Drugie życie marki

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży odzieżowej wraca na rynek. Czy Atlantic znów skorzysta z franczyzy?

z kraju | 31.08.2017

Odzieżowa sieć znika z rynku

Grupa Redan zamyka sklepy jednej ze swoich marek. Sprzedaż przeniesie się do internetu.

pytanie tygodnia | 11.08.2017

Duży rozmiar ma potencjał

Trendy społeczne sprzyjają sieciom odzieżowym z ofertą ubrań w dużych rozmiarach - mówi Anna Bombała, zarządzająca rozwojem marki Ulla Popken w Polsce.

2
3
4
5
następna  
ostatnia