DDD ma pięćdziesiąt sklepów

Inwestycja w sklep DDD Dobre Dla Domu w mieście do 30 tys. mieszkańców oscyluje wokół 70 tys. złotych.
Poniedziałek
21.06.2010
W Sędziszowie Małopolskim ruszył 50. sklep specjalistycznej sieci Dobre Dla Domu.
 

Pięćdziesiątą placówkę DDD uruchomił Andrzej Jędrychowski, dotychczasowy franczyzobiorca sieci z Mielca.
- Po niemal dwóch latach współpracy z DDD zdecydowałem się na kolejny ruch i traktuję to jak inwestycję przyszłość - mówi Jędrychowski. – Jeśli biznes będzie szedł dobrze, nie wykluczam kolejnych otwarć.

DDD jest specjalistyczną siecią sklepów oferujących drzwi, panele podłogowe, podłogi drewniane, akcesoria do podłóg, panele ścienne oraz akcesoria do drzwi. Początkowo sieć otwierała wyłącznie duże sklepy (200-700 m2) w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców, jednak od kilku miesięcy swoją ofertę kieruje także do przedsiębiorców w miejscowościach do 30 tys. mieszkańców.

- Otrzymując wiele zapytań od przedsiębiorców z mniejszych miejscowości, uznaliśmy, że czas już rozszerzyć formułę współpracy - mówi Marek Frątczak, szef działu ekspansji sieci DDD. - Współpracujemy zarówno ze specjalistami już działających w branży wyposażenia wnętrz, jak i przedsiębiorcami spoza niej.

Oba formaty sklepu różnią się jedynie powierzchnią (mniejszy format liczy od 100 m2), a co za tym idzie wielkością i sposobem ekspozycji (np. 40-60 skrzydeł drzwi zamiast 70-100). Oferta obu modeli jest jednak identyczna, bowiem artykuły, których nie ma w ekspozycji sklepu, klienci mogą zamówić z katalogu.

Inwestycja w sklep DDD Dobre Dla Domu w mieście do 30 tys. mieszkańców oscyluje wokół 70 tys. złotych, w dużym mieście kwota ta przekracza 100 tys. zł.

(agaka)


Agnieszka Turska