Doświadczenie przede wszystkim

Inwestycja w biuro Credit House wiąże się z wydatkami poniesionymi na adaptacją lokalu. Jeśli przedsiębiorca już działa w branży nie trzeba zmieniać wystroju placówki.
Czwartek
02.06.2011
Żeby efektywnie prowadzić biuro Credit House konieczne jest doświadczenie w branży finansowej.
 

Firma zajmuje się doradztwem kredytowym, a największy nacisk kładzie na kredyty hipoteczne. Pod logo Credit House Polska Doradcy Kredytowi działa 12 punktów doradczych, z czego pięć w systemie franczyzowym.
- Od naszych partnerów wymagamy przede wszystkim doświadczenia zawodowego, które stanowi gwarancję obsługi klienta na wysokim poziomie. Brak doświadczenia trudno zrekompensować udziałem w szkoleniach, dlatego większość doradców przed przystąpieniem do sieci prowadziła już swój biznes – tłumaczy Tomasz Muzyka, wiceprezes zarządu Credit House Polska. - Nie oznacza to jednak, że osoba, która dopiera zaczyna swoją przygodę z usługami doradczymi nie poradzi sobie w tym biznesie. Jednak poznanie potrzeb klientów i trendów na lokalnym rynku będzie wymagało większego zaangażowania.

Właściciel licencji zapewnia partnerom szkolenia produktowe i sprzedażowe, wsparcie merytoryczne ze strony opiekunów regionalnych, dostęp do materiałów reklamowych oraz system informatyczny. Taki system to podstawowe narzędzie pracy doradcy, bowiem zawiera aktualne oferty banków, druki, kalkulatory i porównywarki kredytowe.

Credit House poszukuje do współpracy przedsiębiorców z miast liczących minimum 40 tys. mieszkańców. Mniejsze miasta również Najbliższe otwarcie będzie miało miejsce w województwie wielkopolskim. Atrakcyjne lokalizacje dla placówki doradczej to centra miast, gdzie znajduje się większość instytucji finansowych, biur nieruchomości i deweloperów.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz