29.11.2011

Emerytalna ofensywa rozpoczęta

Franczyzobiorcy A-Z Finanse mogą zarobić więcej sprzedając nowe produkty inwestycyjne.

Firma A-Z Finanse powstała we Wrocławiu w 2006 roku. W ramach krajowej ekspansji, w marcu 2009 roku A-Z Finanse S.A. przejęło warszawską spółkę Goldenegg S.A.i dziś spółka oferuje produkty ponad 100 instytucji finansowych.

Placówka A-Z Finanse i doradca w pracy.

W ramach sieci działa obecnie 30 placówek własnych i 3 franczyzowe. Kwota inwestycji waha się 5 do 45 tys. zł.

- Duży wpływ na rozwój branży finansowej miały ostatnie zmiany w systemie emerytalnym. Wskazują one na konieczność podejmowania dodatkowych, indywidualnych działań w celu zapewnienia sobie godnego życia na emeryturze. Postanowiliśmy więc podążać za obowiązującymi trendami i przygotować odpowiednią ofertę– mówi Piotr Bijanski, menadżer projektu ds. rozwoju sieci partnerskiej.

Wobec tego firma A-Z Finanse ruszyła z emerytalną ofensywą. Spółka wspólnie z firmą Opiekun Inwestora opracowała i wdraża strategię inwestycyjną Profit Protect 10/15. Polega ona na identyfikacji trendów rynkowych i inwestycji w fundusze akcyjne przy wzroście oraz w bezpieczniejsze obligacje przy spadkach. Strategia skupia się przede wszystkim na zabezpieczeniu kapitału i ochronie zysków.

W ramach sieci A-Z Finanse działa obecnie 30 placówek własnych i 3 franczyzowe. Ostatnio otwarte zostały nowe biura w Łodzi i Krakowie. Rozbudowana struktura firmy zapewnia dostęp do usług A-Z Finanse w prawie całym kraju. Wielu doradców działa jednak z dala od swoich oddziałów budując własny rynek w miejscu zamieszkania. Łącznie w punktach A-Z Finanse i Goldenegg pracuje ich ponad 450.

- Stawiamy na rozwój sieci partnerskiej – dodaje Mariusz Kacała, wiceprezes A-Z Finanse. - W przyszłym roku planujemy otworzyć co najmniej 20 nowych oddziałów. Od franczyzobiorców wymagamy przede wszystkim dysponowania lokalem o powierzchni ok 70 m2 oraz kapitału potrzebnego na rozpoczęcie działalności.

Kwota inwestycji waha się 5 do 45 tys. zł. Zależy ona od lokalizacji punktu i jego aranżacji oraz wielkości miasta i liczby zatrudnianych pracowników. Franczyzodawca przekazuje biorcy swoje know-how oraz projekt oznakowania biura. Zapewnia także szkolenia pracowników, promocję nowego oddziału, stronę www oraz dostęp do pełnej palety produktowej, w tym do indywidualnie tworzonych produktów finansowych. Szacowany zwrot inwestycji wynosi do pół roku.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora