15.01.2012

McDonald’s nakarmi w Carrefour

w stołecznej galerii Arkadia działa już pierwszy McDonald’s w supermarkecie Carrefour.

- W przypadku tej lokalizacji spodziewamy się bardzo dobrych wyników. Obie sieci to mocne marki z ugruntowaną pozycją na polskim rynku. Korzyści powinny być obustronne – tymi słowami Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska, zachwalał plany uruchomienia restauracji na terenie supermarketu Carrefour w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia.

McDonald w Carrefour kolaż

McDonald’s w supermarkecie Carrefour uruchomiono w warszawskiej Galerii Handlowej Arkadia.

Punkt ruszył jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia i choć Krzysztof Kłapa nie podaje szczegółów, to zdradza, że już w pierwszych dniach osiągnął zakładany poziom sprzedaży. Zyski są podobne do tych, jakie McDonald's osiąga w foodcourtach centrów handlowych. Nie wiadomo jeszcze, czy sieć zdecyduje się powtórzyć mariaż z Carrefourem w innych lokalizacjach.

Ile czasu świeżo upieczeni partnerzy dają sobie na weryfikację eksperymentu? Zdaniem Kłapy warto popatrzeć, jak placówka będzie radzić sobie w poszczególnych porach roku.

- Jednocześnie obiekt istniejący do tej pory w food courcie CH Arkadia kontynuuje swoją działalność bez zmian. Obie lokalizacje są skierowane do nieco innej grupy docelowej, nie będą więc robić sobie nawzajem konkurencji. McDonald's w Carrefour to oferta dla klientów supermarketu, którzy chcą zrobić sobie przerwę na posiłek - twierdzi Krzysztof Kłapa.

(gum)