20.03.2012

Alior Bank w formacie express

Bank postanowił otwierać placówki w galeriach handlowych i supermarketach. Dzięki temu punkty będą działać 7 dni w tygodniu.

Nowy format banku zakłada otwieranie lokali w galeriach handlowych i supermarketach. Alior Bank Express uruchomił już pięć tego typu placówek. Trzy z nich działają w supermarketach Intermarché (w Piotrkowie Trybunalskim, Legnicy i Szczecinie), a dwa w centrach handlowych (w Zielonej Górze i Opolu). Klienci mogą skorzystać z dwóch lub trzech stanowisk do obsługi. Oferta Alior Bank Express umożliwia opłacenie rachunków bez prowizji, wzięcie pożyczki gotówkowej, założenie lokaty terminowej i bezpłatnego konta osobistego. Nowe placówki są czynne codziennie, w tym również w weekendy, w wydłużonych godzinach pracy. W 2012 roku uruchomionych zostanie 100 mini oddziałów w kilkudziesięciu miastach.

Placówka Alior Bank Express. Fot. Alior Bank

Do końca 2013 roku sieć Alior Bank Express ma obejmować 280 mini oddziałów.

Pod logo Alior Bank działa w tej chwili ok. pół tysiąca placówek, w tym 290 partnerskich. Bank preferuje partnerów, którzy mieli już styczność z usługami finansowymi. Bez względu na zdobyte doświadczenie, przedsiębiorcę i jego pracowników czeka seria szkoleń tematycznych poświęconych jakości obsługi klienta, obsłudze systemu IT oraz ofercie banku. Kwota inwestycji w przedsięwzięcie wynosi 20-25 tys. zł, bo właśnie tyle kosztuje dostosowanie lokalu do wymogów sieci. Nie ma opłaty wstępnej, miesięcznej, ani funduszu marketingowego.

- Zapobiegamy wewnętrznej konkurencji pomiędzy poszczególnymi partnerami. Zgodnie z zasadą rejonizacji bank nie otwiera własnych punktów ani nie udziela licencji kolejnym franczyzobiorcom w miastach poniżej 30 tys. mieszkańców, w których już działają partnerzy - mówi Marcin Tauber, dyrektor ds. rozwoju sieci Alior Bank.

Alior Bank próbuje różnych sposobów na pozyskanie nowych klientów. Ostatnim pomysłem jest bezpłatna pomoc w rozliczaniu swojego formularza PIT za 2012 rok. Usługa jest skierowana nie tylko dla obecnych klientów, ale nie trudno oprzeć się wrażeniu, że jej celem jest właśnie większa liczba rachunków bankowych.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0