12.06.2012

Klient w potrzebie

Z pożyczek oferowanych przez partnerów SKOK Zachodnia korzystają głównie osoby, które potrzebują szybko gotówki.

SKOK Zachodnia posiada w ofercie szeroką gamę produktów finansowych, konta osobiste z dostępem przez internet, karty płatnicze, kredyty, pożyczki, lokaty, ubezpieczenia. Obecnie Kasa posiada 27 punktów własnych i 30 agencyjnych na terenie całej Polski. W tym roku liczba ta wzrośnie do 40. Ostatnio otwarto punkt kasowy w Rzeszowie.

Placówka SKOK Zachodnia.

Podstawowe narzędzia pracy agenta to komputer z dostępem do internetu, skaner oraz telefon. Firma zapewnia szkolenia personelu oraz przekazuje materiały marketingowe.

- Ze sprzedażowego punktu widzenia ważne jest, aby lokal był dostępny dla każdego przechodnia. Zgodnie z tym wymogiem preferujemy powierzchnie biurowe położone na parterze, z dostępem od ulicy, w atrakcyjnej pod względem handlowym lokalizacji. Podstawowe narzędzia pracy agenta to komputer z dostępem do internetu, skaner oraz telefon – wymienia Andrzej Matuszewski ze SKOK Zachodnia.

Kasa Zachodnia ponosi koszty związane z obrandowaniem punktu sprzedaży. Koszty remontu i dostosowania lokalu do działalności ponosi partner. Nie ma opłat licencyjnych. Firma zapewnia szkolenia personelu oraz przekazuje materiały marketingowe. Klientami SKOKu są głównie osoby, które potrzebują szybko, bez zbędnych formalności uzyskać gotówkę.

- Oczekiwanie na decyzję w innych instytucjach finansowych zniechęca potencjalnych pożyczkobiorców. Jak we wszystkich usługach również w punkcie finansowym o sukcesie decyduje kontakt z klientem, kwalifikacje i znajomość produktów. Zapewniamy to oferując szkolenia i pakiety materiałów wspomagających sprzedaż – mówi Andrzej Matuszewski.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0