05.07.2012

Zatoka dla Żabki

Żabka Polska przejęła sieć sklepów z Pomorza. Przybędzie 21 punktów z zielonym logo firmy.

W ramach programu „Sklep za czynsz” 21 sklepów Zatoka przejdzie remodeling i zostaną dostosowane do standardów sieci sklepów Freshmarket.
- Nasze tegoroczne plany rozwoju zakładają, że niemal codziennie będziemy otwierali nowy sklep Żabka lub Freshmarket. W pierwszym półroczu tego roku zanotowaliśmy ponad 20-procentowy wzrost obrotów. Właśnie dzięki takim projektom jak „Sklep za czynsz” małe i średnie sklepy mogą konkurować na coraz trudniejszym dla detalistów rynku – mówi Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska.

Jacek Roszyk, prezes Żabka Polska

Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska zakłada, że niemal codziennie firma będzie otwierać nowy sklep.

Sklepy sieci Zatoka, które już wkrótce będą funkcjonowały pod szyldem Freshmarket, to placówki o powierzchni od 100 do 300 m2, zlokalizowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych - głównie w Gdańsku i Gdyni.

Rynek detaliczny w Polsce jest jednym z najbardziej konkurencyjnych w Europie, dlatego warto jednoczyć siły – mówi Roman Chajewski, prezes zarządu sieci sklepów Zatoka.

Projekt „Sklep za czynsz” jest programem uruchomionym przez firmę Żabka Polska jesienią 2011 roku. W ramach współpracy dotychczasowy właściciel oddaje sklep w zarządzanie Żabce, która w zamian płaci czynsz za wynajem, zatrudnia dotychczasowych pracowników i inwestuje w adaptację placówki kilkaset tysięcy złotych.

(awh)