24.04.2013

W centrum lub na osiedlu

O wyborze najlepszej lokalizacji pod placówkę bankową opowiada Krzysztof Nowaczewski, wiceprezes zarządu Banku BPH.

W jaki sposób banki rywalizują dzisiaj o klienta?
Obecnie instytucje finansowe oferują klientom produkty o podobnych parametrach, zaś liczące się na rynku banki konkurują przede wszystkim w zakresie jakości obsługi i dostępności usług. To kluczowe elementy przepisu na sukces, w osiągnięciu którego pomagamy naszym partnerom.

Krzysztof Nowaczewski, wiceprezes Banku BPH Fot. Bank BPH

Krzysztof Nowaczewski, wiceprezes zarządu Banku BPH, odpowiedzialny za Pion Sprzedaży

Które lokalizacje preferuje Bank BPH?
Najatrakcyjniejsze lokalizacje dla prowadzenia placówki franczyzowej Banku BPH to przede wszystkim centra miast. Z punktu widzenia geomarketingu ciekawe są również autonomiczne osiedla, które tworzą swoiste mikromiasteczka z dobrze zaplanowaną i niezależną infrastrukturą. Franczyzobiorcy z reguły przedstawiają wybrany przez siebie lokal do akceptacji centrali banku. Dodatkowo w Banku BPH funkcjonuje wewnętrzna baza, która skupia lokale ocenione i uznane przez nas za miejsca o wysokim potencjale. Każde z nich spełnia ściśle określone warunki w zakresie bezpieczeństwa, standardu i kubatury, pozwalające na profesjonalne świadczenie usług finansowych.

Jakie wymagania powinien spełnić partner Banku BPH?
Kandydat na partnera powinien mieć doświadczenie w branży finansowej i dysponować kwotą 35 tys. zł, niezbędną do otwarcia własnego oddziału. Tyle potrzeba do uruchomienia dwustanowiskowej placówki o powierzchni 40-70 m2. Centrala banku zrezygnowała z pobierania jednorazowej opłaty wstępnej.

rozmawiał (dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0