13.12.2013

Wyścig po franczyzobiorców

Piątek 13. grudnia nie był pechowy dla Carrefoura. Tego dnia ruszył setny supermarket sieci w stolicy.

Nie tak dawno temu Piotr i Paweł chwalił się otwarciem sklepu numer 100, a Intermarché - 200. Teraz przyszedł czas na Carrefour. Pochodząca z Francji sieć supermarketów świętuje uruchomienie 400. placówki franczyzowej, która jest zarazem setnym sklepem w stolicy.
– Jestem dumny, że w ciągu trzech lat udało się wspólnie z naszymi partnerami zbudować fundamenty franczyzy Carrefour w Polsce. To dopiero początek drogi. Wierzę, że z roku na rok będziemy rozwijać się coraz bardziej. Udało nam się zdobyć zaufanie franczyzobiorców, gdyż oferta Carrefour spełnia ich oczekiwania. Utrzymujemy lojalność naszych partnerów, zapewniając im kompleksowe wsparcie. Słuchamy klientów, reagujemy na ich opinie i dostosowujemy się do lokalnego otoczenia – mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska.

Wnętrze sklepu Carrefour

Carrefour Polska oferuje także współpracę właścicielom małych sklepów pod logo Globi.

Właściciel 400. sklepu franczyzowego Carrefour w Polsce i 100. w Warszawie nie poprzestał na jednej placówce, to już jego trzeci Carrefour Express. Jubileuszowy sklep położony jest w centrum stolicy. Sklepy działa w formacie samoobsługowym, a oprócz produktów pierwszej potrzeby oferuje także usługi, w tym możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków i doładowania telefonu.

W 1997 roku w Łodzi powstał pierwszy sklep Carrefour w kraju. Od tego czasu polska centrala otwiera placówki w formatach hiper- i supermarkety oraz sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 centrów handlowych skupionych w dużych i średnich miastach oraz uruchamia stacje paliw.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0