08.04.2014

Partner z biznesplanem

Kilkuetapowa rekrutacja agentów PKO BP pozwala sprawdzić ich wiedzę na temat finansów.

Najstarszy polski bank, PKO Bank Polski, może pochwalić się najliczniejszą siecią oddziałów własnych (1130) oraz agencyjnych (1073). Działalność placówek agencyjnych skupia się głównie na segmencie klienta detalicznego, a produkty bankowe w agencjach nie różnią się od tych oferowanych w oddziałach własnych banku.

Placówko banku PKO BP Fot. PKO Bank Polski

Minimalna powierzchnia lokalu, do którego wejście powinno znajdować się na parterze od strony ulicy, to 35 m2.

- Obecna struktura sieci dystrybucji i liczba agencji jest dla kierownictwa banku optymalna. Proporcja placówek własnych i agencyjnych będzie utrzymywana – mówi Marcin Szostak, dyrektor Departamentu Sieci Agentów w PKO Bank Polski. – Najatrakcyjniejsze pod agencję PKO BP są lokalizacje w centrach małych i średnich miast, w okolicy innych placówek handlowych, a także w centrach handlowych.

W placówce powinny pracować co najmniej dwie osoby, które zajmują się obsługą klienta. Wśród kandydatów na partnerów banku mile widziane są osoby interesujące się tematyką finansową, łatwo nawiązujące kontakty oraz potrafiące budować długotrwałe relacje z klientami. Z tego powodu wymagane jest doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta oraz kompetencje menedżerskie.

- W trakcie rekrutacji kandydat musi przygotować biznes plan, w którym uwzględni  szacunkowe koszty i źródła finansowania inwestycji, założenia dotyczące sprzedaży produktów oraz prognozowane koszty i przychody z działalności agencyjnej. Ostatnim etapem rekrutacji jest udział w egzaminie z sprawdzający wiedzę z przeprowadzonych szkoleń – wyjaśnia Marcin Szostak.
(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0