Małgorzata Łukaszewicz prowadzi wyszukiwarkę iPowiat.pl w powiecie pruszkowskim. Bierze także udział w spotkaniach organizowanych przez Stołeczne Forum Przedsiębiorczości, w których uczestniczą właściciele różnych firm z sześciu warszawskich dzielnic.
Wtorek
10.06.2014
Wiedza na temat funduszy unijnych pozwoliła franczyzobiorczyni iPowiat.pl dostrzec potencjał lokalnej wyszukiwarki.
 

Małgorzata Łukaszewicz każdą biznesową decyzję podpiera dotychczasowym doświadczeniem. Tak też było, kiedy na początku tego roku podpisywała umowę franczyzową z iPowiat.pl. Jej zainteresowanie projektem iPowiat.pl wynika z faktu, iż do tej pory zajmowała się wdrażaniem programów unijnych. Jak sama mówi coraz więcej funduszy przenoszona jest z regionów do miast, dzielnic i powiatów.

- Unia Europejska dostrzega potrzebę wspierania lokalnych społeczności. iPowiat.pl gromadzi ofertę lokalnych przedsiębiorców skierowaną do mieszkańców miast, w których prowadzą działalność. Kontakt z tymi firmami nie traktuję jako klasycznego pozyskiwania klientów, tylko współpracę, z której korzyści odnoszą obie strony – wyjaśnia franczyzobiorczyni z powiatu pruszkowskiego. – W dotychczasowej pracy współpracowałam z przedsiębiorcami, którzy szkolili młodzież poprzez udostępnianie swoich zakładów pracy jako miejsc realizacji staży i praktyk. Współpracę z właścicielami małych i średnich firm postrzegam jako z cenniejszych doświadczeń zawodowych.

O potrzebie integrowania lokalnych przedsiębiorców Małgorzata Łukaszewicz przekonała się także podczas spotkań organizowanych przez Stołeczne Forum Przedsiębiorczości. W spotkaniach biorą udział właściciele różnych firm w sześciu warszawskich dzielnicach, którzy wymieniają się kontaktami i doświadczeniami, a często nawiązują ze sobą współpracę.

Pojedyncza licencja na iPowiat.pl ogranicza się do obszaru powiatu lub dzielnicy miasta. Ten stosunkowo niewielki obszar pozwala na bardzo dokładne spenetrowanie rynku usługodawców i punktów handlowych. Lokalni przedsiębiorcy otrzymują pewność, że informacja o ich firmie dotrze do najbardziej pożądanej grupy docelowej zamieszkującej najbliższą okolicę. Przewidywana kwota inwestycji w iPowiat to 10 tys. zł. W kwocie tej zawiera się opłata wstępna – 8 tys. zł.
(dw)


POPULARNE NA FORUM

Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Zależy czego oczekujesz. Dla mnie oczywiście cena była ważna, ale też wykonanie, trwały materiał no i przede wszystkim projekt. Nie powiem, trochę się naszukałam :P...

102 wypowiedzi
ostatnia 20.09.2018
Imprezy integracyjne

Cześć, znalazłem firmę Raut która organizuje imprezy integracyjne dla firmy różnego porkoju od pikników po konferencje na prawdę warto właśnie sobie z socjalnych...

1 wypowiedzi
ostatnia 14.09.2018
Jaki internet do firmy?

Kasia31 No niestety często jest tak, że te mobilne mają limit i nawet jak nie wzrastaja opłaty to zwalnia net do minimum. Kiedyś próbowałam i nawet maila nie mogłam...

8 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Długopisy, kubki, to już przeżytek. Teraz lepiej postawić na coś co oryginalnego. Może np. power bank z logo firmy?

240 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018
Reklama w social media

Ja bardzo polecam pozycjnowanie bo dzięki niemu dotarłam do dużej liczby klientów ;) a pomogła mi w tym agencja z Wrocławia Proformat ;)

10 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Myślę, że warto postawić na dobre, oryginalne teksty, odpowiednio zoptymalizowane pod SEO. Może warto też pomyśleć o prowadzeniu bloga.

188 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Ja raz,że nie mam kompletnie czasu na to by to robić samemu. Dwa- wolałam zlecić pozycjonowanie swojej firmy , zaufanej agencji, która wczesniej dla mnie stworzyła...

188 wypowiedzi
ostatnia 26.08.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Jeśli chcesz zamówić gadżety lub upominki reklamowe, a nie wiesz jakie będą najlepsze dla twojej branży, to skontaktuj się z firmą Lemach lemach.pl. Ich doświadczenie...

240 wypowiedzi
ostatnia 24.08.2018