13.09.2014

Carrefour bez urlopu

Francuska sieć powiększyła się w wakacje o 20 nowych supermarketów.

20 sklepów w ośmiu województwach – to bilans otwarć Carrefour na przełomie lipca i sierpnia. Nowe punkty powstały w dużych miastach: Warszawie, Katowicach, Łodzi, Krakowie, Kielcach i Toruniu, ale też w mniejszych miejscowościach: Pruszczu Gdańskim, Bochni, Starym Sączu i Czyżewie. Najmniejszą z lokalizacji, w której zagościła francuska marka jest Kołacin w województwie łódzkim.

Szyld marki Carrefour. Fot. Carrefour

Pod szyldem Carrefour w Polsce działa około 700 sklepów w różnych formatach.

Franczyzodawca tłumaczy, że ich koncept został pomyślany w ten sposób, by sprawdził się w niemal w każdym regionie. Uniwersalna oferta opiera się na trzech markach – Carrefour Express convenience (przeznaczonego dla lokalizacji miejskich), Globi  (małe miejscowości i tereny wiejskie) oraz Carrefour Express mini market (o uniwersalnym charakterze). Więcej o wymogach lokalowych można przeczytać na portalu LokalNaBiznes.pl.

- Oferta sklepów franczyzowych Carrefour została tak skonstruowana, aby bez względu na miejsce prowadzonej działalności przynosiła ich właścicielom wymierne efekty. Każda lokalizacja analizowana jest przez nas indywidualnie, a odpowiedni koncept franczyzowy dobierany do lokalnych warunków. Co ważne, zapewniamy naszym partnerom kompleksowe wsparcie na każdym etapie prowadzenia sklepu. Otwarcie 20 nowych placówek w wakacje to kolejny dowód na to, że nasz model franczyzy skutecznie odpowiada na potrzeby przedsiębiorców w całym kraju i prężnie rozwija się na rynku - mówi Marek Lipka, Dyrektor Franczyzy Carrefour Polska.

Współpraca w sieci Carrefour obejmuje szereg elementów, od wyboru i dopasowania oferty produktów do potrzeb klientów, przez sprawną logistykę, działania marketingowe, aż po doradztwo przy rozwiązywaniu bieżących problemów. Warunki inwestycji są kalkulowane indywidualnie dla każdego lokalu i formatu sklepu.

(gum)