Program partnerski Nove jest dopiero na etapie wdrażania, ale w ciągu dwóch następnych lat franczyzodawca zapowiada powstanie punktów we wszystkich województwach.
Poniedziałek
22.09.2014
Firma Nove Finanse i Nieruchomości postawiła na kompleksowe usługi - chwilówki i pośrednictwo w obrocie nieruchomościami.
 

Nove Finanse i Nieruchomości to firma specjalizująca się w usługach finansowych i związanych z rynkiem nieruchomości. Pierwszy filar jej działalności polega głównie na udzielaniu pożyczek ze środków  własnych (zarówno małe pożyczki 30-dniowe, jak i jednoroczne, spłacane ratalnie) drugi – na pośrednictwie w sprzedaży, kupnie i wynajmie mieszkań.
- U podstaw naszego biznesu leży przekonanie, że branże finansów i nieruchomości są ze sobą mocno sprzężone – bardzo często zdarza się, że klient, który zgłasza nam potrzebę kupna mieszkania, korzysta również z naszej oferty kredytu na jej nabycie. Chcemy wykorzystać ten efekt synergii, a jednocześnie budować dwie stabilne nogi biznesu – mówi Hanna Skrzypczyk, prezes zarządu Nove Finanse i Nieruchomości.

Oprócz usług finansowych i pośrednictwa, firma przygotowała także ofertę dla osób znajdujących się w złej sytuacji finansowej z powodu zadłużenia - system restrukturyzacji zobowiązań, który pozwala klientom wyjśc z pętli długów i wrócić do równowagi między wydatkami i przychodami. Nove posiada dwie placówki własne, w których prowadzi sprzedaż. Firma korzysta także z usług agentów działających w całym kraju. Program partnerski jest dopiero na etapie wdrażania, ale, jak deklaruje Hanna Skrzypczyk, w ciągu dwóch następnych lat powstaną punkty we wszystkich województwach. W tej chwili firma kończy pracę nad programem internetowym, który umożliwi obsługę klientów online.

 - Osoba, która będzie chciała przystąpić do naszej sieci partnerskiej nie musi posiadać doświadczenia w branży finansowej czy pośrednictwie w obrocie nieruchomościami. Procedury i dokumenty opracowane przez Nove Finanse i Nieruchomości pozwalają na szybkie wdrożenie w specyfikę działalności i osiągnięcie zadowalających wyników finansowych w krótkim czasie. Koszt inwestycji to ok. 30 tys, zł – uruchomienie placówki i działania marketingowe to 1/3 kwoty, reszta przeznaczona jest na udzielanie pożyczek. Franczyzobiorca uiszcza także miesięczną opłatę licencyjną w wysokości 550 zł – mówi Hanna Skrzypczyk. 

Przed rozpoczęciem działalności partner może liczyć na wsparcie w wyborze odpowiedniej lokalizacji i wyposażenia jej. Franczyzodawca udostępnia też specjalistyczny system informatyczny do obsługi produktów finansowych, zarówno w zakresie oceny wniosków pożyczkowych, zawierania umów, obsługi spłaty pożyczek, jak i prowadzenia działań windykacyjnych w stosunku do niesolidnych klientów. Partner ma dostęp do materiałów reklamowych, które mogą być wykorzystane w marketingu bezpośrednim, internetowym i w prasie drukowanej, a  centrala Nove prowadzi też działania promocyjne w mediach społecznościowych .

(mt)


Małgorzata Tomczak