kosmetyki, biżuteria, upominki

kosmetyki, biżuteria, upominki | 17.07.2023

Cena ma znaczenie

– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.

– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 21.11.2022

Perfumeria we franczyzie

Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 28.07.2022

Zarobić na sprzedaży biżuterii

Wywodząca się z USA marka Gnoce szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie są warunki nawiązania współpracy?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 31.03.2022

Biznes na wyspie

NEONAIL wprowadza nowy format wysp handlowych i planuje kolejne otwarcia. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny punkt z produktami do stylizacji paznokci?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 22.02.2022

Otwieramy salon jubilerski

Własny salon jubilerski we franczyzie mogą otworzyć osoby nie karane. Ile pieniędzy trzeba zainwestować?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 29.06.2021

Zarabiamy na perfumach

Perfumy Refan to pomysł na samodzielny biznes lub poszerzenie oferty już prowadzonego sklepu czy punktu usługowego.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 16.03.2021

Jak otworzyć własną drogerię?

Drogerie Natura chcą w tym roku powiększyć sieć o 30 sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 16.12.2020

Sklep z naturalnymi kosmetykami

– Całkowita inwestycja w nasz sklep to 50 tys. zł netto – mówi Ewelina Kyzioł, franczyzodawca marki Mydlarnia u Franciszka.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 18.11.2020

Otwieramy drogerię

Inwestycja w drogerię Natura to kwota rzędu 200-250 tys. zł. Na razie sieć otwiera sklepy agencyjne, ale rozważa uruchomienie modelu franczyzowego.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 06.07.2020

Trzy sklepy w rok

Jacek Wichorski prowadzi wraz z żoną trzy sklepy Mydlarni u Franciszka. Postawił na lokalizacje w galeriach handlowych. Czy to była dobra decyzja?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 07.02.2020

Wyspa z kosmetykami

W ubiegłym roku marka Golden Rose uruchomiła tylko jeden nowy punkt. Czy w tym roku otwarć będzie więcej?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 13.11.2019

Mydlarnie w nowej odsłonie

Mydlarnia u Franciszka przeprowadza właśnie rebranding swoich sklepów. Co się zmienia?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 06.11.2019

Zarabiamy na sprzedaży lakierów

Semilac otworzył kolejny sklep z lakierami hybrydowymi. W tej chwili asortyment marki można kupić w 110 placówkach.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 06.09.2019

Otwieramy mydlarnię

Stara Mydlarnia chce zbudować sieć liczącą ponad 50 sklepów. Jest coraz bliżej celu.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 26.08.2019

Hybryda w natarciu

NeoNail chce zamknąć ten rok liczbą 250 punktów handlowych. Biorąc pod uwagę tempo rozwoju sieci, niewiele już brakuje.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 18.08.2019

Jakość wygrywa z ceną

– Klientki zwracają coraz większą uwagę na jakość kosmetyków, a rzadziej kierują się ceną – mówi Anna Gocałek, dyrektor handlowy marki Organique.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 11.07.2019

Firma na wyspach

Agata Jabczyńska długo zastanawiała się, w jaki biznes zainwestować swoje oszczędności. W końcu jej wybór padł na NeoNail.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 22.06.2019

Hybryda się rozwija

Marka Semilac otworzyła pierwszy własny sklep monobrandowy. Nie znaczy to jednak, że rezygnuje z poszukiwania franczyzobiorców.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 15.06.2019

Zysk w mililitrach

Blisko 20 proc. partnerów sieci Refan prowadzi więcej niż jeden punkt z nalewanymi perfumami. Współpracę z franczyzodawcą można nawiązać na kilka sposobów.

2
3
4
5
następna  
ostatnia