HANDEL

art. spożywcze i przemysłowe | 19.03.2024

Z korporacji do Krainy Serów

Dawid Maciołek po wielu latach pracy dla dużej korporacji, otworzył sklep Kraina Serów. Dlaczego zdecydował się na tę markę?

Dawid Maciołek po wielu latach pracy dla dużej korporacji, otworzył sklep Kraina Serów. Dlaczego zdecydował się na tę markę?

art. spożywcze i przemysłowe | 27.02.2024

Dofinansowanie do otwarcia sklepu

Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.

telekomunikacja, IT, AGD/RTV | 25.02.2024

Drugie życie przedmiotów

Used Product od ponad 25 lat daje nowe życie używanym towarom. Jaki jest jej przepis na sukces?

dom i ogród | 23.02.2024

Salon łazienek na licencji

Jeta nie wymaga, aby salony franczyzowe inwestowały w zatowarowanie. A ile trzeba przeznaczyć na otwarcie salonu z wyposażeniem łazienek?

moda | 21.02.2024

Kobiecy biznes Małgorzaty Ekert

Uwielbia upiększać kobiety, kocha zarabiać pieniądze – to tajniki sukcesu Małgorzaty Ekert, właścicielki butiku Fashion Dream Team.

dom i ogród | 20.02.2024

Z kancelarii do franczyzy

Aneta Kozłowska nie planowała otworzyć własnego biznesu. Jak to się więc stało, że teraz prowadzi dwa salony Dr Materac?

dom i ogród | 13.02.2024

Klienci szukają jakości i oszczędności

– Bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować naszą ofertę do aktualnej sytuacji – mówi Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy Komfort.

art. spożywcze i przemysłowe | 07.02.2024

Własny biznes w Polsce

Kiryla Valadkievych pochodzi z Białorusi, a w Polsce mieszka od trzech lat. Najpierw pracował w firmie budowlanej, potem kurierskiej. Aż w końcu zdecydował się na franczyzę.

art. spożywcze i przemysłowe | 06.02.2024

Intermarché zaprasza do franczyzy

Ci, których interesuje otwarcie własnego sklepu spożywczego mają okazję bliższego poznania franczyzy sieci Intermarché. Już 8 lutego marka zaprasza na bezpłatny webinar.

dom i ogród | 05.02.2024

Salon z wyposażeniem sypialni

W tym roku Sleeping Expert ma specjalną ofertę dla franczyzobiorców. Na starcie biznesu mogą sporo zaoszczędzić.

art. spożywcze i przemysłowe | 05.02.2024

Spełnienie zawodowe

Paulina Krajewska, podejmując pracę w sklepie Stokrotka, nie spodziewała się, że kiedyś zostanie jego franczyzobiorczynią. Przyjęła życiowe wyzwanie. Jak ocenia swoją decyzję?

art. spożywcze i przemysłowe | 27.01.2024

Zarabiamy na sprzedaży alkoholu

– Dojrzałe sklepy osiągają zyski od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięczny miesięcznie – mówi Marcin Górski, właściciel sieci Al. Capone.

art. spożywcze i przemysłowe | 20.01.2024

Rozwój na przekór przeciwnościom

Sieć placówek pod szyldem Intermarche, którą prowadzą Państwo Gapys dobrze prosperuje, choć rynek jest coraz trudniejszy. Jaki jest ich przepis na sukces w biznesie?

moda | 03.01.2024

Greenpoint kupuje Top Secret

Redan postanowił sprzedać prawa do marki i sieć sklepów Top Secret spółce Greenpoint. Co to oznacza dla franczyzobiorców?

art. spożywcze i przemysłowe | 28.12.2023

Nowe centrum dystrybucyjne Stokrotki

W Rzeszowie otwarto nowe centrum dystrybucyjne Stokrotki. Magazyn o wielkości 26 tys. mkw. wspiera rozwój sieci w Polsce południowo-wschodniej.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.12.2023

Zarabiamy na sprzedaży piwa

– Puby działające pod naszym szyldem mogą być na plusie już w pierwszych miesiącach działalności – mówi Ziemowit Fałat, współzałożyciel i współwłaściciel Browaru PINTA.

art. spożywcze i przemysłowe | 07.12.2023

W grupie korzystniej

Zainteresowanie współpracą z Chorten rośnie. W tym roku dołączyło do grupy 150 nowych partnerów.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.12.2023

Stokrotka inwestuje w sklepy franczyzowe

Stokrotka inwestuje nawet 1 mln zł w sklep franczyzobiorcy. Sieć stawia partnerom konkretne warunki, bez spełnienia których szanse na wsparcie finansowe maleje.

art. spożywcze i przemysłowe | 28.11.2023

Żabka od 25 lat wspiera przedsiębiorczość

25 lat temu w Swarzędzu powstał pierwszy sklep pod marką Żabka. W ciągu ćwierć wieku niewielka sieć sklepów zmieniła się w Grupę Żabka, która notuje rocznie ponad miliard wizyt klientów.

2
3
4
5
następna  
ostatnia