HANDEL

pytanie tygodnia | 17.07.2018

Firma na wyspie

– Inwestycja w stoisko z kosmetykami może się zwrócić po dziewięciu miesiącach – mówi Agnieszka Sęczkowska, kierownik ds. rozwoju sieci detalicznej Golden Rose.

– Inwestycja w stoisko z kosmetykami może się zwrócić po dziewięciu miesiącach – mówi Agnieszka Sęczkowska, kierownik ds. rozwoju sieci detalicznej Golden Rose.

z kraju | 12.07.2018

Małpka zmienia skórę

Małpka została multifranczyzobiorcą sieci Carrefour. Pierwszy sklep pod nowym szyldem działa już w stolicy. Tym samym Carrefour Polska ratuje markę z kłopotów.

z kraju | 10.07.2018

Biznes w rozmiarze XXL

Marka odzieży plus size szuka partnerów, którzy chcą poszerzyć asortyment swoich sklepów o ubrania w dużych rozmiarach.

z kraju | 09.07.2018

Niższe koszty, większy zysk

Ziebart wprowadza nowe zasady do systemu franczyzowego. Nowością są przede wszystkim niższe koszty inwestycji i utrzymania biznesu.

z kraju | 06.07.2018

Żabka podskakuje bez stresu

Franczyzobiorcy Żabki nadal mogą otwierać sklepy w niedziele. Wzmożone kontrole Państwowej Inspekcji Pracy w sklepach sieci nie przynoszą decyzji o zamknięciu placówek.

z kraju | 03.07.2018

Dla miłośników zwierząt

Najpierw kupili psa, potem otworzyli sklep z asortymentem dla zwierząt. Teraz ich marka Daisy startuje z franczyzą.

z kraju | 27.06.2018

Eurocash wchłonie Lewiatana

Grupa Eurocash szykuje się do przejęcia kolejnej sieci franczyzowej. Zaczyna od wykupienia udziałów spółki Partner, która posiada 26 sklepów sieci Lewiatan.

z kraju | 26.06.2018

Biznes dla modnych kobiet

Danish Design Outlet wymaga inwestycji na start w wysokości co najmniej 35 tys. zł. W roli franczyzobiorców widzi najchętniej kobiety.

z kraju | 21.06.2018

Upały sprzyjają franczyzobiorcom

Top Secret cieszy się z wiosennych upałów i zatrudnia znaną szafiarkę. To dobra wiadomość dla franczyzobiorców marki.

z kraju | 19.06.2018

Bonusy na start

Teletorium szuka franczyzobiorców wśród młodych ludzi. Ma dla nich specjalną ofertę, ułatwiającą start we własny biznes.

pytanie tygodnia | 14.06.2018

Firma z napędem elektrycznym

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

z kraju | 05.06.2018

Licencja na prezenty

Szwedzka marka specjalizującą się w sprzedawaniu kartek urodzinowych i upominków poszukuje masterfranczyzobiorców w Polsce.

z kraju | 04.06.2018

Quiosque się rozrasta

Odzieżowa marka właśnie uruchomiła dwa kolejne sklepy. W tym roku chce powiększyć się w sumie o 20 placówek.

pytanie tygodnia | 03.06.2018

Firma bez zmarszczek

O kosmetycznej marce Collagen Cocktail, która chce wejść na polski rynek, opowiadają przedstawiciele węgierskiego konceptu Eva Farkas i Timea Bus.

z kraju | 02.06.2018

Mały, lokalny heros

Prawie 80 proc. przedsiębiorców twierdzi, że działalność małych sklepów pozytywnie wpływa na lokalne społeczności. Właściciel Eurocashu ma pomysł jak tę wiedzę przekuć w sukces.

pytanie tygodnia | 28.05.2018

Łatwiej o własny biznes

O nowych zasadach inwestycji i współpracy w ramach systemu franczyzowego opowiada Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska.

z kraju | 25.05.2018

Franczyzodawca w natarciu

Greenpoint chce mieć w Polsce 200 sklepów. Jak mu idzie rozbudowa sieci?

z kraju | 24.05.2018

Świetlana przyszłość franczyzobiorcy?

Sieć hurtowni elektrotechnicznych Doko rozwija system partnerski. Franczyzobiorcy dzielą się z franczyzodawcą marżą po połowie.

z kraju | 23.05.2018

Biznes przywieziony z wakacji

Eyfel Perfum we franczyzie rozwija się od niedawna, a mimo to ma już pierwszych franczyzobiorców. Stoisko z perfumami można otworzyć za 40 tys. zł.

2
3
4
5
następna  
ostatnia