Forum: Okay Multibrand - opinie - moda 114

monika1234 22.10.2010 *.178.56.52.253

1

przeprowadziłam rozmowę, myę że to koszty ok 60tyś za jakieś 40 mkw. Generalnie ciekawie zapowiadająca się oferta tylko ten strach... Koszty - 850 za metr kw za zatowarowanie sklepu, 100 zł za mkw za meble, wizualizacja na ich koszt około 1000 za szkolenie no i wykończenie lokalu. Nie wnikają w nasze zyski, ich zyskiem jest zakup towaru w hurtwni więć też ok. Ktoś wie więcej na ten tmat ? pzdr

eli100 06.11.2010 *.ool-44c050be.dyn.optonline.net

2
Jestem zainteresowana sklepem okey ,chcialam sie dowiedziec czy ktos z Was juz otworzyl ten sklep , interesuja mnie jakie koszty poniesliscie przy otwarciu sklepu i przy jakiej powierzchni? i czy to byla dobra decyzja?

kornikgt 15.07.2011 *.ixs18.internetdsl.tpnet.pl

1

witam

Tak czytam te wasze posty i nie mogę powstrzymać się od śmiechu...zwłaszcza kobiety zauważyłem sobie "radzą" ;)

Ale do sedna...tez byłem w takim położeniu szukając informacji ale forum nie jest od tego by pytać się o warunki współpracy bo nikt wam tego tu nie udzieli (klauzura poufności podpisywana przy umowie). Chcecie poznać warunki współpracy zadzwońcie do centrali i osoby która się tym zajmuje.

Jeśli chodzi o OKAY uważam ze maja bardzo dobrą oferte (współpracuje z nimi) ceny ciuchów sa ok oczywiście ciuchy markowe zamawiamy towar przez swpje inwidualne konto (nie ma przymusu jeździć do centrali firmy po towar. Współpraca układa sie dobrze i jesteśmy z niej zadowoleni. Resztę informacji uzyskacie w centrali.

A co do rynku hmm zróbcie badanie, prześlecie trendy waszym mieście zrobić ankiety. A najważniejsze zobaczyć trzeba co ma konkurencja i w jakich cenach obserwować podobne sklepy jaki maja ruch.

Rynek w Polsce jest ciężki bo i ludzie kasy nie maja  z dużo, konkurencja jest duża (odzież chińska tanio kupowana) konsumenci są bardzo wybredni. Ja osobiście przekonałem do siebie i do Okaya ludzi z mojego miasta i widzę ze grono klientów do mnie wraca i są zadowoleni z zakupów.

Wiąże się to z niestety dużym poświęceniem oraz praca i reklamą.

P.S. jako ze jest to nowa w miarę marka nie rozpoznawalna początki są ciężkie. By przyciągnąć nowych potencjalnych klientów potrzebna jest dobra reklama. Na szkoleniu w centrali poznacie tajniki psychologii jak wpływać na potencjalnych klientów. Przydaje się ;)

 Życze powodzenia

Kamil N 28.02.2012 *.ip-178-212-219-45.ambit24.net

4
Witam, chciałbym zapytać czy ktoś z Państwa korzysta z aromamarketingu?? Interesuje mnie wprowadzenie zapachu do mojego sklepu, czytalem sporo na ten temat i podobno efekty są bardzo pozytywne ale wczesniej chciałbym dowiedzieć się czegos od was. Zainteresowany jestem współpracą z firmą reima.

GeorgeTM 23.03.2012 *.host-89-231-102-206.warszawa.mm.pl

44

Najlepiej przekonać się na własnej skórze (nosie) i sprawdzić jak to jest w sklepach, gdzie aromamarketing jest stosowany czyli sprawdzić w zakładce klienci firmy: polecam tekst - http://franchising.pl/abc-firma/4838/zapach-wciaga/
a co do kontaktów z franczyzobiorcami, to lepiej dzwonić / odwiedzać tych, którzy weszli do sieci i mogą cokolwiek o niej powiedzieć, niż tych, którzu współpracę zakończyli na etapie rozmów.... poza tym kontakt z jedną osobą to za mało - albo przechwali firmę, albo od razu zrazi.

KATJA 06.10.2012 *.093105114224.siedlce.vectranet.pl

1

Proszę o opinię na temat współpracy z tym franczyzodawcą,czy warto otwierać taki sklep w ok. 100tyś. mieście?Jakie są faktyczne koszty inwestycji,jakość towaru, a ile można zarobić...?Wszyscy teraz mówią o kryzysie....

Agnieszkaj84 10.01.2013 *.5-145-196-109.itvmedia.pl

2

Witam

Jestem zainteresowana otwarciem sklepu MULTIBRAND SHOP OKAY czy jest może jakaś osoba która otworzyła już taki sklep i może udzielić kilku informacji na ten temat a mianowicie czy opłacało się otwierac ten sklep, Jak wygląda współpraca z tą firmą, czy ktoś utrzymał się dłużej na rynku pracy niż rok bo słyszalam że dużo sklepów zamknęło się w niecały rok czasu prowadzenia sklepu, czy są klienci którzy kupują ich ubrania? Pytam dlatego że słyszałam wiele negatywnych komentarzy na temat sklepów OKAY SHOP. Jeśli ktoś nie chce pisać na forum proszę o kontakt na emaila: agnieszkaj8@vp.pl

serdecznie pozdrawiam 

Gynk 31.01.2013 *.host-81-190-25-36.torun.mm.pl

4

Nie polecam. Agresja na dzien dobry rodem z Wejherowa. Brak szacunku w rozmowie biznesowej prowadzonej na zasadzie wywiadu a wlasciwie kontrwywiadu. Generalnie rozmowa z wlascicielem do przyjemnych nie nalezy , a kazda odpowiedz nie po mysli Rolanda drazni go i stawia kontry. Reasumujac 10 minut wystarczy - mi osobiscie na zawsze zeby wyleczyc sie z okey-a.

Z czystym sumieniem moge polecic kilka alternatywnych zrodel / dostawcow gdzie wspolpraca zupelnie zahacza o inny poziom.

No i jeszcze ta nazwa okay , to po kaszubsku czy polsku ? i cokolwiek mialoby to znaczyc napewno nie odzwierciedla pierwowzoru w znaczeniu : Ola Kala czyli wszystko w porzadku.

OKAY-SHOP 05.02.2013 *.adg209.neoplus.adsl.tpnet.pl

1

Witamy,

W związku z licznymi pytaniami osób na forum chcieliśmy Państwa zachęcić do spotkań,które organizowane są w siedzibie naszej firmy.

Uważamy, że bezpośrednia wizyta pozwoli uzyskać Państwu obraz tego czy otwarcie Okay-Shopa jest dla Państwa tym czego poszukujecie wstępując w szeregi Franczyzy(bo niekoniecznie tak musi być).

Spotkania odbywają się tylko i wyłącznie w siedzibie naszej firmy dlatego,że tutaj jesteśmy w stanie pokazać po pierwsze:

-cały magazyn ubrań(zawsze około 100.000 szt odzieży na stanie)

-show-room (w którym pokazujemy: systemy meblowe,wizualizacje zewnętrzną i wewnętrzną sklepu,którą Franczyzobiorca otrzymuje od nas bezpłatnie oraz gdzie omawiane są techniczne sprawy związane z funkcjonowaniem placówki)

poza tym na takim spotkaniu przedstawiona zostaje(ją)

-Trzy stronicowa umowa (która zostaje w całości omówiona,wyjaśniona „punkt po punkcie” oraz przekazana do powtórnego zapoznania się po powrocie Państwa do domu)

-katalogi firm i marek odzieżowych,z którymi współpracuje nasza firma.

-przykładowe modele projektów sklepów wykonane przez naszych grafików.

-zdjęcia sklepów

-patenty na logotyp marki oraz wizerunek manekina (Sandi)

-dostęp do bazy a co za tym idzie do cen produktów.

 Omawiamy zarówno sprawy praktyczne związane z prowadzeniem własnej działalności ale także zwracamy uwagę na ogólne aspekty i omawiamy dwoistą sytuację na rynku działalności franczyzy w Polsce.

Staramy się na podstawie naszych doświadczeń pomóc ocenić naszemu potencjalnemu Partnerowi ryzyko finansowe,które zawsze istnieje w przypadku nieumiejętnego doboru np lokalizacji czy też personelu sklepu jak również i innych czynników.

Omawiamy przykładową działalność sklepów zarówno tych bardzo dobrze i dobrze funkcjonujących jak również tych słabszych i tych,które ze względu na niską rentowność i z określonych przyczyn oraz błędów w funkcjonowaniu musiały zostać zamknięte.

Podczas rozmowy z ludźmi oceniamy również potencjał miejsca,które zostaje przedstawione na przyszłą lokalizację pod sklep Okay-shop.(często odradzając jeżeli zostanie ona uznana przez nas za lokalizację,która może spowodować złe funkcjonowanie jednostki)

Od lipca 2012 roku funkcjonuje odnowiony model naszej franczyzy,który przewiduje otwarcie w kwocie 19.999zł netto (www.partner.okay-sklepy.pl) i biorąc pod uwagę tak niski koszt otwarcia i nasze dofinansowanie dla Franczyzobiorcy w postaci wszystkich materiałów wizualizacji uważamy, że strategiczne i dobrze dobrane miejsca prowadzenia placówek są jednym z podstawowych elementów składowych przyczyniających się do sukcesu ich późniejszego funkcjonowania a dobrze przygotowany i wyszkolony personel gwarantuje jej rentowność na wysokim poziomie.(od lipca 2012 prowadzimy darmowe szkolenia dla właścicieli oraz dla personelu sklepu)

Uwaga z powodu dużego zainteresowania naszą niskobudżetową oferta otwarcia własnego sklepu i dużym zainteresowaniem prosimy o umawianie się na spotkanie z wyprzedzeniem co najmniej dwutygodniowym. 

Wybierając się do nas na spotkanie prosimy o umówienie terminu wizyty po uprzednim kontakcie przez formularz kontaktowy zamieszczony na stronach franchising.pl lub telefonicznie bezpośrednio pod numerami 505 403 973 lub 513 155 063 w godz 11-15 od pon-pt.(jeżeli numery nie odbierają to możemy akurat prowadzić rozmowę z Franczyzobiorcą-prosimy w takiej sytuacji zostawić sms-a z nazwą miasta i prośbą o kontakt a na pewno oddzwonimy.

Informujemy również, iż owo spotkanie jest spotkaniem nie zobowiązującym i nie prowadzi do otwarcia sklepu a służy jedynie wzajemnemu poznaniu się oraz przekazaniu stronie zainteresowanej informacji związanej z prowadzeniem sklepu odzieżowego Okay-shop oraz ze strategią działania systemu.

Reasumując,my jako profesjonalni Franczyzodawcy (należymy do POF-Polska Organizacja Franczyzodawców) pragniemy wszystkim poważnie zainteresowanym osobom dać pełne spectrum informacji podczas bezpośredniej rozmowy,których nie jesteśmy w stanie przedstawić w telefonicznej rozmowie oraz w mailowym skrócie.

Uważamy,że nie jesteście Państwo w stanie ich uzyskać w żaden inny sposób w związku z czym

ZAPRASZAMY DO BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU Z NAMI.

Okay Multibrand Shops

NNWP_ 31.03.2014 *.89-68-211-53.dynamic.chello.pl

3

Szukam szczęśliwych bądź nie franczyzobiorców sklepu Okay.

Proszę o wypowiedzi na forum bądź kontakt mailowy: ktoszajalmojanazwe@gmail.com

Z góry dziękuję za konkretne i pomocne odpowiedzi.

Bełata 24.06.2014 *.host-185-25-219-71.jmdi.pl

1

Witam,

Proszę o kontakt z osobami, które współpracują z firmą OKAY.

Będę wdzięczna za informacje, czy to w ogóle ma sens.

Z góry dziękuję

NNWP_ 11.06.2015 *.89-68-208-81.dynamic.chello.pl

3

Pisało już do mnie kilka osób, ale ponieważ rzadko sprawdzam wyżej wymienionego maila przez co moje odpowiedzi nie są zbyt szybkie opiszę tu swoją historię z Okay.

W skrócie NIE POLECAM kontaktowałam się z oboma panami na kilka tygodni przed przyjazdem do Wejherowa bo jestem z południa Polski i trochę głupio byłoby się tarabanić na darmo 570 km, ale niestety, ani mailowo, ani telefonicznie nie mogłam uzyskać odpowiedzi na podstawowe pytania, które dałyby mi jakiś obraz sytuacji. Wtedy i tak byłam zdecydowana na franczyzę, więc postanowiłam jednak przemierzyć Polskę i udałam się na cudem umówione spotkanie w Wejherowie 14-ego kwietnia 2014 r. Początkowo pan Piotr tłumaczył spóźnienie właściciela informując nas, że ten jest na... siłowni! Po kilkunastu minutach stwierdził, że z nami porozmawia do przyjazdu p. Rolanda, który miał niebawem wrócić. Ostatecznie właściciel nas całkowicie olał i nie przyszedł, może przygniotła go sztanga... Do końca zajmował się nami p. Piotr, który na spotkaniu może i wydawał się kompetentny bo wszystko nam objaśnił, ale na moje oko był trochę zbyt pewny siebie i lekceważący, a my byliśmy dla niego tylko stratą cennego czasu, widać było że miał ochotę pożegnać nas już po 5 minutach i nie specjalnie potrafił jednoznacznie odpowiedzieć na moje pytania, zachowywał się nieprofesjonalnie bo cały czas był bardzo zadowolony jakby miał nas za naiwniaków, którzy zaraz przeleją mu swoje pieniądze. To nie jest opinia w zemście za właściciela bo po spotkaniu p. Piotr też był już nieosiągalny, widocznie tam już tak mają. Dla przykładu, na spotkaniu omawiałam z nim pewien lokal i zostałam poproszona o przesłanie w następnych dniach maila z ofertą cenową jaką otrzymałam od galerii handlowej w moim mieście, rzekomo Okay miał spróbować negocjować ceny. Wysłałam maila jak tylko wróciłam do domu, ale kiedy p. Piotr nie dawał znaku życia zadzwoniłam do niego, a on nawet nie wiedział o co chodzi, kim jestem i czego od niego chce. Dzwoniłam do niego może ok. południa, a miałam wrażenie, że zadzwoniłam do skacowanego imprezowicza, który dopiero wstał i sam nie wie jak się nazywa.

W każdym razie po tym telefonie odechciało mi się współpracy z tą firmą na dobre bo jeśli tak traktowany jest potencjalny klient to ja nie wiem jak toczyłaby się współpraca na dalszym etapie.

Lepiej zrezygnować z nich zawczasu i mieć święty spokój.

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.