07.03.2017

Oszczędzają i zarabiają

Expense Reduction Analysts pomaga przedsiębiorcom ciąć koszty. Teraz szuka franczyzobiorców w Polsce. Ile trzeba zainwestować?

Expense Reduction Analysts pomaga przedsiębiorstwom zwiększać zyski poprzez optymalizację kosztów. Firma powstała w Wielkiej Brytanii w 1992 roku. Dziś ERA działa w 25 krajach, gdzie skupia przeszło 650 franczyzobiorców, w tym w krajach sąsiadujących z Polską: w Niemczach, na Słowacji i w Czechach. – Do zwiększania zysków w przedsiębiorstwie prowadzą dwie drogi: można więcej sprzedawać albo więcej oszczędzać – mówi Fred Marfleet, założyciel i prezes Expense Reduction Analysts. – Nasze doświadczenie potwierdza, że 90 proc. firm mogłoby zredukować codzienne wydatki o 15-20 proc. Ta prawidłowość dotyczy również Polski, gdzie doradcy ERA pomogli zoptymalizować koszty już ponad 200 przedsiębiorstwom.

ERA Fot. Expense Reduction Analysts

Realizując projekty dla klientów, franczyzobiorcy Expense Reduction Analysts często współpracują ze sobą, tworząc krajowe i międzynarodowe zespoły.

Przez 25 lat działalności doradcy Expense Reduction Analysts zrealizowali ponad 18 tys. projektów optymalizacyjnych dla klientów. A redukcja kosztów w tych projektach wyniosła średnio 20 proc.

Klienci Expense Reduction Analysts nie ponoszą żadnego ryzyka finansowego związanego z prowadzonym projektem. Opłaty pobierane są w oparciu o zasadę success fee – po wygenerowaniu oszczędności. Przychód doradcy Expense Reduction Analysts to udział w wygenerowanych oszczędnościach.

Wiedza specjalistyczna ekspertów z Expense Reduction Analysts obejmuje blisko 40 kategorii kosztów, takich jak media, energia, transport, marketing, usługi bankowe, telekomunikacja i wiele innych.

Obecnie Expense Reduction Analysts poszukuje partnera (Area Developera), który rozwinie firmę w Polsce, a także przyjmuje zgłoszenia od potencjalnych franczyzobiorców (doradców Expense Reduction Analysts). Kandydaci na franczyzobiorców powinni być przygotowani na inwestycję w wysokości 34,9 tys. euro.

W ramach opłaty licencyjnej, nowy franczyzobiorca będzie miał zapewnione dziesięciodniowe szkolenie w centrali w Wielkiej Brytanii. Otrzyma też m.in. szczegółowe know-how prowadzenie biznesu pod marką Expense Reduction Analysts, metod pracy, dostęp do bazy klientów (łącznie z bazą potencjalnych klientów z Polski i z krajów Unii Europejskiej). Może też liczyć na stałą pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzobiorcę-coacha.

Do klientów Expense Reduction Analysts należą małe, średnie przedsiębiorstwa oraz międzynarodowe korporacje z praktycznie wszystkich sektorów gospodarki m.in. IKEA, Uniwersytet SWPS, NOVOL, Bio Planet, SGB Bank SA, Decathlon, SAMAG a nawet firmy doradcze takie jak Deloitte czy Ernst&Young.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Dominika Pronarska

dziennikarz
Napisz do autora