20.03.2017

Buduj i zarabiaj

Franczyzodawca Bricks4Kidz chce pozyskać w najbliższym czasie co najmniej 10 nowych franczyzobiorców. Na inwestycję potrzeba 20-50 tys. zł. Ile można zarobić?

Na zajęciach Bricks4Kidz dzieci budują budowle z klocków Lego i przy okazji uczą się m.in. zasad inżynierii i architektury oraz odkrywają matematyczne i naukowe zależności. Zajęcia są przeznaczone dla dzieci w wieku 2-12 lat. – Bricks4Kidz to marka globalna, działająca obecnie w ponad 30 krajach na całym świecie. Zdecydowaliśmy się na rozwój zagranicznej marki, a nie tworzenie własnej, gdyż daje to nam gwarancję ciągłego rozwoju nowych produktów, modeli, materiałów dydaktycznych. To, co nas wyróżnia, to na pewno fakt, że nasze modele z klocków LEGO są unikalne i tworzone tylko dla nas, przez centralę firmy. Nie korzystamy z gotowych modeli stworzonych przez LEGO Education, które oferowane są przez większość innych firm na rynku. Posiadamy w 100 proc. własne know-how. Nasza oferta jest zdecydowanie szersza niż tylko robotyka, która jest dla nas jednym z wielu produktów – mówi Jarosław Nadstazik, dyrektor zarządzający Bricks4Kidz Polska.

Dzieci na zajęciach marki Bricks4Kidz Fot. Bricks4Kidz

Na zajęciach Bricks4Kidz dzieci budują budowle z klocków Lego i przy okazji uczą się m.in. zasad inżynierii i architektury oraz odkrywają matematyczne i naukowe zależności. Zajęcia są przeznaczone dla dzieci w wieku 2-12 lat.

Potencjalny franczyzobiorca marki powinien mieć 20 tys. zł na inwestycję (jeśli zdecyduje się prowadzić zajęcia w wynajętych salach w przedszkolach i szkołach) lub 50 tys. zł (gdy postanowi otworzyć stałe centrum kreatywności Brick4Kidz). Jednorazowa opłata licencyjna zależy od wielkości obszaru, na który jest kupowana (co najmniej jeden powiat) i wynosi minimum 7 tys. zł. Opłata miesięczna to 300 zł. Franczyzodawca przewiduje zwrot z inwestycji po 1-1,5 roku, gdy franczyzobiorca zdecyduje się prowadzić zajęcia w placówkach edukacyjnych lub na 1,5-2 lata, jeśli otworzy oddzielną, stałą placówkę. Lokal na Centrum Kreatywności Brick4Kidz powinien mieć 100-120 m2 powierzchni i mieścić się w pobliżu centrów handlowych lub przy głównych ciągach komunikacyjnych miast. – Lokalizacja nie stanowi strategicznego punktu w prowadzeniu biznesu, gdyż na nasze zajęcia nie przyjeżdża przypadkowy klient – mówi Jarosław Nadstazik.