28.04.2017

Znana osoba pomaga

Twarzą najnowszej kolekcji Cipo&Baxx został Kamil Grosicki. Czy franczyzobiorcy marki mogą liczyć na profity z tego tytułu?

Ofertę istniejącej od 1996 roku marki Cipo & Baxx tworzą ekstrawaganckie dżinsy, T-shirty, bluzy, kurtki, buty i dodatki. Kampania marki dżinsowej CIPO&BAXX nabiera rozpędu, a z końcem kwietnia odzież nowej kolekcji wiosna-lato 2017 będzie promowana przez Kamila Grosickiego, reprezentanta Polski w piłce nożnej i jednocześnie napastnika w angielskim klubie Hull City. Wiosenna sesja zdjęciowa Cipo&Baxx odbyła się w marcu w studiu fotograficznym w Warszawie, a wkrótce jej efekty zobaczymy w kampanii outdorowej w całej Polsce.

Kamil Grosicki w sesji modowej dla marki Cipo&Baxx Fot. Cipo&Baxx

Kampania marki dżinsowej CIPO&BAXX nabiera rozpędu, a z końcem kwietnia odzież nowej kolekcji wiosna-lato 2017 będzie promowana przez Kamila Grosickiego, reprezentanta Polski w piłce nożnej i jednocześnie napastnika w angielskim klubie Hull City.

Firma Yilba Tekstil Sp. z o.o. reprezentująca markę Cipo&Baxx w Polsce podpisała roczny kontrakt z Kamilem Grosickim. Umowa obejmuje również kampanię na sezon jesień/zima 2017. Liczymy, że przyczyni się to do zwiększanie sprzedaży w sklepach partnerskich – mówi Erdal Celik, menedżer Cipo & Baxx.

W Polsce odzież niemieckiego brandu dostępna jest w 39 sklepach. Wśród nich są zarówno monobrandowe punkty należące do franczyzobiorców, jak i placówki multibrandowe, w których Cipo & Baxx jest jedną z wielu oferowanych marek.

W ostatnich miesiącach uruchomiliśmy sklepy partnerskie w elbląskim centrum Ogrody oraz przy głównej ulicy handlowej w Kościerzynie. Do sieci dołączyły też multibrandowe salony w Rybniku, Toruniu oraz w łódzkim centrum handlowym Ptak – mówi Erdal Celik.

Z mapy sieci zniknął natomiast jeden lokal – placówka zlokalizowana w poznańskiej galerii City Center. Jak twierdzi franczyzodawca, mimo sporej odwiedzalności, centrum nie prosperuje najlepiej. W Poznaniu od ośmiu lat działa jeszcze jeden sklep firmowy, znajduje się w Galerii Panorama.
Z powodu swojej lokalizacji jest traktowane jak przedłużenie poczekalni na pociąg. Wiele sklepów zostało zamkniętych i w zeszłym roku było dużo pustych lokali – twierdzi Erdal Celik.

Koszt aranżacji oraz zatowarowania sklepu Cipo & Baxx waha się w granicach 1,6-2,5 tys. zł za metr kwadratowy i uzależniony jest od jego powierzchni, a także standardu. Sklepy otwierane są w lokalach między 50 a 100 m2. Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej ani regularnych opłat w trakcie prowadzenia działalności.

– Przekazujemy franczyzobiorcy pakiet elementów wyposażenia sklepu, takich jak wieszaki drewniane na odzież z firmowym logo, zasłony do przebieralni, reklamówki, plakaty i inne materiały reklamowe. Partner może liczyć na wyłączność terytorialną w miastach do 150 tys. mieszkańców – mówi Erdal Celik. – Ponosimy koszty produkcji szyldu dla sklepów partnerskich, dostarczamy też mniejsze elementy oznakowania dla sklepów multibrandowych. Nie oferujemy sprzedaży depozytowej, ale po kilkumiesięcznej współpracy partner otrzymuje faktury za towar z odroczonym terminem płatności.