Wtorek
05.09.2023
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
 

Na całym świecie gastronomia jest jednym z ulubionych biznesów wybieranych przez adeptów przedsiębiorczości. Polska w niczym tu nie odbiega od rozwiniętych rynków franczyzowych. Jednocześnie gastro to nie jest biznes łatwy, choćby przez liczną konkurencję. Mimo to na rynku działają sieci, które radzą sobie dużo lepiej niż inne marki. Jedną z nich jest pizzeria Da Grasso. Czym przekonuje klientów: jakością dań, wystrojem wnętrz? O to, a także o zasady współpracy franczyzowej prezes Magdalenę Piróg pyta Arkadiusz Słodkowski z Franchising.pl

Z filmu „Biznes ze smakiem” dowiecie się:

  • Czy franczyzobiorcą Da Grasso może zostać każdy?
  • Jaka jest rola opiekuna franczyzobiorcy? Kim jest, co robi?
  • Na którym etapie rozmów kandydat na franczyzobiorcę otrzymuje projekt umowy franczyzowej?
  • Skąd się wziął boom na pizzę Da Grasso na Podhalu?
  • Jakie są przewagi rynkowe Da Grasso? Dlaczego warto kupić franczyzę tej marki?
  • Który rodzaj pizzy smakuje Polakom? I czy nachosy pasują do pizzy?
  • Jak radzić sobie w biznesie gastronomicznym w okresie inflacji?
  • 74 procent udziałów Da Grasso kupił norweski koncern Orkla. Co to znaczy dla franczyzobiorców, a co dla pierwszego właściciela?
  • Czy trzeba być gastronomem, żeby zostać franczyzobiorcą Da Grasso?
  • Jakie są warunki wejścia i jak wygląda współpraca z Da Grasso na co dzień?

Co tydzień w programie FIRMA nowy biznes. Ciekawy, opłacalny i przeanalizowany. Subskrybuj kanał i oglądaj.


Dane kontaktowe
Dane kontaktowe
If you see this, leave this form field blank
Agnieszka Turska