Da Grasso

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Da Grasso to największa franczyzowa sieć pizzerii w Polsce. Istnieje od ponad 20 lat i w jej ramach z powodzeniem funkcjonuje obecnie 186 lokali w 135 miastach Pierwsza pizzeria Da Grasso powstała w 1996 r. w Łodzi. Aktualnie spółka administruje siecią pizzerii na terenie całego kraju zarówno w większych, jak i mniejszych miejscowościach. Czynnikiem wyróżniającym Da Grasso jest unikalny system franczyzy, zapewniający kompleksowe wsparcie partnerów biznesowych poprzez Centralny System Zakupów, wspólne działania marketingowe, a także wsparcie Opiekuna Franczyzobiorcy, który towarzyszy każdemu od momentu pierwszego kontaktu z siecią..
Tajemnicą sukcesu restauracji Da Grasso jest autorska receptura na wyjątkowe ciasto, a znakiem rozpoznawczym sosy - pomidorowy, czosnkowy i ostry, dodawane do każdej pizzy gratis.
Sieć zdobyła szereg prestiżowych nagród i wyróżnień m.in. wielokrotny Złoty Laur Konsumenta, Godło Jakość Obsługi i Jakość Roku, Hermes w kategorii sieć restauracyjna oraz Grand Prix Konsumenta.
JEDNOSTKI WŁASNE
Nie mamy obecnie jednostek własnych
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
186
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszych Franczyzobiorców wspieramy przez cały okres współpracy.
Zapewniamy wypracowany i stale aktualizowany przez ponad 20 lat know-how, udostępniamy gotowe i sprawdzone receptury oferowanych w pizzerii dań oraz system HACCP. Posiadamy centralny system zakupu surowców, dzięki czemu Franczyzobiorcy oprócz wygodnego sposobu składania zamówień korzystają także z atrakcyjnych cen produktów. Dysponujemy własną stroną internetową oraz systemem zamówień online. Naszym franczyzobiorcom oraz ich pracownikom oferujemy pakiety bezpłatnych szkoleń. Organizujemy i prowadzimy ogólnopolskie kampanie marketingowe Da Grasso, w tym przede wszystkim internetowe i telewizyjne oraz dbamy o wizerunek marki w social mediach. Wspieramy i projektujemy także działania marketingowe o zasięgu lokalnym.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata wstępna: 12 tys. zł netto,
- Opłata miesięczna: jest zryczałtowana i niezależna od obrotów. Pobierana jest od drugiego miesiąca funkcjonowania lokalu. Zaczyna się od 1464,10 zł netto do maksymalnie 1964,10 zł - w zależności od wybranych pakietów menu,
- Przystosowanie lokalu: od 150- tys. zł (w zależności od powierzchni i stanu technicznego lokalu),
- Powierzchnia lokalu: optymalna 150 mkw., minimalna 100 mkw.,
- Lokalizacja: miasto pow. 20 tys. mieszkańców.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy ludzi przedsiębiorczych, energicznych, sumiennych i pełnych optymizmu. Doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej nie jest wymagane, choć z pewnością pomocne (w szczególności w zakresie zarządzania zespołem pracowników).
Przyszły franczyzobiorca powinien dysponować kwotą min 150 tys. złotych (w zależności od powierzchni i stanu technicznego przyszłej pizzerii) na przystosowanie lokalu do wymogów i standardów Da Grasso, Minimalna powierzchnia lokalu to 100 mkw. Nasz koncept doskonale wpisuje się zarówno w klimat dużych osiedli mieszkaniowych, jak i centralnych części miast.
Każda propozycja lokalowa jest przez nas indywidualnie analizowana. Wiemy, że każde miasto ma swoją specyfikę i staramy się do niej dopasować.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Da Grasso Sp. z o.o.
Al. Jana Pawła II 18 lok. 120, 00-116 Warszawa
504 916 007
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Opiekunowie Franczyzowi
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Gdy Marika Migdal przejmowała swój pierwszy lokal Da Grasso, był on na skraju upadłości. Czy udało jej się wyprowadzić biznes na prostą?
Z Da Grasso to możliwe! Kluczem jest model biznesowy oparty przede wszystkim na kanale delivery.
Da Grasso nie rezygnuje z planów rozwoju sieci. Franczyzodawca otwiera pizzerie latem, ma też już plany na jesień.
W co zainwestować – czy warto porzucić ciepły etat i wybrać własną firmę? Podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w 2020 roku.

Otwieramy – stwierdzili przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Pomimo zakazu niektórzy zaczynają odmrażać swoje biznesy. Także franczyzowe.
– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski, menedżer ds. rozwoju restauracji Chinkalnia.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.

Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.
Franczyzodawcy marki Falla nie tylko otwierają kolejne wegańskie restauracje. Uruchomili również nowy koncept.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.