Da Grasso
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Da Grasso to największa franczyzowa sieć pizzerii w Polsce. Istnieje od ponad 20 lat i w jej ramach z powodzeniem funkcjonuje obecnie 186 lokali w 135 miastach Pierwsza pizzeria Da Grasso powstała w 1996 r. w Łodzi. Aktualnie spółka administruje siecią pizzerii na terenie całego kraju zarówno w większych, jak i mniejszych miejscowościach. Czynnikiem wyróżniającym Da Grasso jest unikalny system franczyzy, zapewniający kompleksowe wsparcie partnerów biznesowych poprzez Centralny System Zakupów, wspólne działania marketingowe, a także wsparcie Opiekuna Franczyzobiorcy, który towarzyszy każdemu od momentu pierwszego kontaktu z siecią..
Tajemnicą sukcesu restauracji Da Grasso jest autorska receptura na wyjątkowe ciasto, a znakiem rozpoznawczym sosy - pomidorowy, czosnkowy i ostry, dodawane do każdej pizzy gratis.
Sieć zdobyła szereg prestiżowych nagród i wyróżnień m.in. wielokrotny Złoty Laur Konsumenta, Godło Jakość Obsługi i Jakość Roku, Hermes w kategorii sieć restauracyjna oraz Grand Prix Konsumenta.
JEDNOSTKI WŁASNE
Nie mamy obecnie jednostek własnych
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
186
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszych Franczyzobiorców wspieramy przez cały okres współpracy.
Zapewniamy wypracowany i stale aktualizowany przez ponad 20 lat know-how, udostępniamy gotowe i sprawdzone receptury oferowanych w pizzerii dań oraz system HACCP. Posiadamy centralny system zakupu surowców, dzięki czemu Franczyzobiorcy oprócz wygodnego sposobu składania zamówień korzystają także z atrakcyjnych cen produktów. Dysponujemy własną stroną internetową oraz systemem zamówień online. Naszym franczyzobiorcom oraz ich pracownikom oferujemy pakiety bezpłatnych szkoleń. Organizujemy i prowadzimy ogólnopolskie kampanie marketingowe Da Grasso, w tym przede wszystkim internetowe i telewizyjne oraz dbamy o wizerunek marki w social mediach. Wspieramy i projektujemy także działania marketingowe o zasięgu lokalnym.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata wstępna: 12 tys. zł netto,
- Opłata miesięczna: jest zryczałtowana i niezależna od obrotów. Pobierana jest od drugiego miesiąca funkcjonowania lokalu. Zaczyna się od 1464,10 zł netto do maksymalnie 1964,10 zł - w zależności od wybranych pakietów menu,
- Przystosowanie lokalu: od 150- tys. zł (w zależności od powierzchni i stanu technicznego lokalu),
- Powierzchnia lokalu: optymalna 150 mkw., minimalna 100 mkw.,
- Lokalizacja: miasto pow. 20 tys. mieszkańców.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy ludzi przedsiębiorczych, energicznych, sumiennych i pełnych optymizmu. Doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej nie jest wymagane, choć z pewnością pomocne (w szczególności w zakresie zarządzania zespołem pracowników).
Przyszły franczyzobiorca powinien dysponować kwotą min 150 tys. złotych (w zależności od powierzchni i stanu technicznego przyszłej pizzerii) na przystosowanie lokalu do wymogów i standardów Da Grasso, Minimalna powierzchnia lokalu to 100 mkw. Nasz koncept doskonale wpisuje się zarówno w klimat dużych osiedli mieszkaniowych, jak i centralnych części miast.
Każda propozycja lokalowa jest przez nas indywidualnie analizowana. Wiemy, że każde miasto ma swoją specyfikę i staramy się do niej dopasować.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Da Grasso Sp. z o.o.
Al. Jana Pawła II 18 lok. 120, 00-116 Warszawa
504 916 007
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Opiekunowie Franczyzowi
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Da Grasso Sp. z o.o. (Al. Jana Pawła II 18 lok. 120, 00-116 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Da Grasso oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.dagrasso.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Końcówka roku obfituje w nowe otwarcia w wielu sieciach franczyzowych. Przegląd tygodnia 9-16 grudnia.
Da Grasso to największa franczyzowa sieć pizzerii w Polsce. Obecnie działa blisko 190 pizzerii, a już wkrótce dołączą kolejne lokalizacje.
Da Grasso rozpycha się w stolicy, Empik świętuje 75-lecie, a właściciel Circle K zdradza swoje plany. Przegląd tygodnia 21-28 października.
Targi Franczyza tuż tuż. Wśród licznych wystawców, obecnych 19-21 października w Pałacu Kultury i Nauki, najliczniej reprezentowaną branżą – jak co rok – będzie gastronomia.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Co zrobić, by dorobić się majątku, prowadząc własną firmę? Ciężka praca, odwaga, elastyczność, wyczucie rynku – to najlepsza droga do biznesowego sukcesu.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowe męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Kto może zostać franczyzodawcą? Decyzja o stworzeniu własnej sieci franczyzowej nie jest prosta i wymaga spełnienia szeregu warunków.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.