Da Grasso

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Da Grasso to największa franczyzowa sieć pizzerii w Polsce. Istnieje od ponad 20 lat i w jej ramach z powodzeniem funkcjonuje obecnie 186 lokali w 135 miastach Pierwsza pizzeria Da Grasso powstała w 1996 r. w Łodzi. Aktualnie spółka administruje siecią pizzerii na terenie całego kraju zarówno w większych, jak i mniejszych miejscowościach. Czynnikiem wyróżniającym Da Grasso jest unikalny system franczyzy, zapewniający kompleksowe wsparcie partnerów biznesowych poprzez Centralny System Zakupów, wspólne działania marketingowe, a także wsparcie Opiekuna Franczyzobiorcy, który towarzyszy każdemu od momentu pierwszego kontaktu z siecią..
Tajemnicą sukcesu restauracji Da Grasso jest autorska receptura na wyjątkowe ciasto, a znakiem rozpoznawczym sosy - pomidorowy, czosnkowy i ostry, dodawane do każdej pizzy gratis.
Sieć zdobyła szereg prestiżowych nagród i wyróżnień m.in. wielokrotny Złoty Laur Konsumenta, Godło Jakość Obsługi i Jakość Roku, Hermes w kategorii sieć restauracyjna oraz Grand Prix Konsumenta.
JEDNOSTKI WŁASNE
Nie mamy obecnie jednostek własnych
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
186
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszych Franczyzobiorców wspieramy przez cały okres współpracy.
Zapewniamy wypracowany i stale aktualizowany przez ponad 20 lat know-how, udostępniamy gotowe i sprawdzone receptury oferowanych w pizzerii dań oraz system HACCP. Posiadamy centralny system zakupu surowców, dzięki czemu Franczyzobiorcy oprócz wygodnego sposobu składania zamówień korzystają także z atrakcyjnych cen produktów. Dysponujemy własną stroną internetową oraz systemem zamówień online. Naszym franczyzobiorcom oraz ich pracownikom oferujemy pakiety bezpłatnych szkoleń. Organizujemy i prowadzimy ogólnopolskie kampanie marketingowe Da Grasso, w tym przede wszystkim internetowe i telewizyjne oraz dbamy o wizerunek marki w social mediach. Wspieramy i projektujemy także działania marketingowe o zasięgu lokalnym.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata wstępna: 12 tys. zł netto,
- Opłata miesięczna: jest zryczałtowana i niezależna od obrotów. Pobierana jest od drugiego miesiąca funkcjonowania lokalu. Zaczyna się od 1464,10 zł netto do maksymalnie 1964,10 zł - w zależności od wybranych pakietów menu,
- Przystosowanie lokalu: od 150- tys. zł (w zależności od powierzchni i stanu technicznego lokalu),
- Powierzchnia lokalu: optymalna 150 mkw., minimalna 100 mkw.,
- Lokalizacja: miasto pow. 20 tys. mieszkańców.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy ludzi przedsiębiorczych, energicznych, sumiennych i pełnych optymizmu. Doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej nie jest wymagane, choć z pewnością pomocne (w szczególności w zakresie zarządzania zespołem pracowników).
Przyszły franczyzobiorca powinien dysponować kwotą min 150 tys. złotych (w zależności od powierzchni i stanu technicznego przyszłej pizzerii) na przystosowanie lokalu do wymogów i standardów Da Grasso, Minimalna powierzchnia lokalu to 100 mkw. Nasz koncept doskonale wpisuje się zarówno w klimat dużych osiedli mieszkaniowych, jak i centralnych części miast.
Każda propozycja lokalowa jest przez nas indywidualnie analizowana. Wiemy, że każde miasto ma swoją specyfikę i staramy się do niej dopasować.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Da Grasso Sp. z o.o.
Al. Jana Pawła II 18 lok. 120, 00-116 Warszawa
504 916 007
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Opiekunowie Franczyzowi
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Da Grasso Sp. z o.o. (Al. Jana Pawła II 18 lok. 120, 00-116 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Da Grasso oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.dagrasso.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Da Grasso nie tylko otwiera nowe lokale, ale też ma propozycję dla już działających restauratorów.
Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.
Sieć Da Grasso do końca wakacji otworzy siedem nowych lokali. Franczyzobiorcom proponuje dwa formaty placówek.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Gdy Marika Migdal przejmowała swój pierwszy lokal Da Grasso, był on na skraju upadłości. Czy udało jej się wyprowadzić biznes na prostą?

Sushi Kushi chwali się kolejnymi otwarciami. Czy franczyzobiorcy są zadowoleni ze współpracy z marką?
Pierogarnie Stary Młyn otwierają się głównie w dużych miastach. A czy trzeba mieć gruby portfel, aby otworzyć restaurację z tradycyjną polska kuchnią?
– Otworzyliśmy już 700 punktów franczyzowych, do końca roku planujemy mieć ich 1000 – mówi Krzysztof Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.
Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.

Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?
W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
– Świadomość Polaków dotycząca trendów żywieniowych jest coraz wyższa. To sprzyja rozwojowi naszego konceptu – mówi Karol Babicz, właściciel sieci Ciacho bez cukru.
Franczyzobiorcy New York Hot Dog mają do wyboru kilka formatów, w których mogą działać. Dodatkowo licencjodawca uruchamia dwa zupełnie nowe koncepty.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.