Euro - net chce sięgnąć po miliard

Piątek
09.12.2005
Tajemniczy dotąd dystrybutor ujawnił, że co roku chce otwierać po 10-15 nowych sklepów. Twierdzi, że nie zamierza nikogo przejmować.
 

Euro-net, należąca do trzech prywatnych udziałowców sieć sklepów Euro AGD RTV, do tej pory była najbardziej hermetycznym — jeśli chodzi o informacje biznesowe — dystrybutorem sprzętu. Wczoraj postanowiła uchylić rąbka tajemnicy. Głównym celem polskiej sieci, liczącej 116 placówek, będzie, jak mówią jej przedstawiciele, utrzymanie pozycji „lidera na polskim rynku”.
Chcemy otwierać 10-15 sklepów rocznie. Ponieważ naszą główną lokalizacją są centra handlowe, tempo rozwoju uzależnione jest od ich budowy. Nie przewidujemy wzmacniania na drodze przejęć — powiedział gazecie "Puls Biznesu" Robert Kuczyński, prezes Euro-netu.
W 2005 r. spółka otworzyła 13 sklepów.

Więcej: Agnieszka Janas, "Puls Biznesu" 9 grudnia 2005r.
Puls Biznesu