telekomunikacja, IT, AGD/RTV

z kraju | 20.09.2018

Akcesoria z wyróżnikiem

TeleExpert chce mieć swoje punkty handlowe we wszystkich dużych polskich miastach. Ile trzeba mieć pieniędzy, by wejść do sieci?

TeleExpert chce mieć swoje punkty handlowe we wszystkich dużych polskich miastach. Ile trzeba mieć pieniędzy, by wejść do sieci?

z kraju | 19.06.2018

Bonusy na start

Teletorium szuka franczyzobiorców wśród młodych ludzi. Ma dla nich specjalną ofertę, ułatwiającą start we własny biznes.

z kraju | 16.04.2018

GSM realnie i wirtualnie

Teletorium unowocześnia swój model sprzedaży, wprowadzając m.in. wirtualnego sprzedawcę. Co zyskają na tym franczyzobiorcy?

pytanie tygodnia | 07.11.2017

Duży może więcej

O przewadze punktów sieciowych nad niezrzeszonymi w branży GSM opowiada Kamil Wiśniewski, franczyzodawca Monument9.

pytanie tygodnia | 08.10.2017

Pieniądze na telefony

Potrzeba od 50 do 150 tys. zł, żeby otworzyć punkt z akcesoriami GSM – mówi Jakub Ilczewski, specjalista do spraw rozwoju sieci TeleExpert.

z kraju | 05.10.2017

Doradzić, sprzedać, zarobić

Najlepsi doradcy biznesowi Playa mogą osiągać dochody o równowartości kilku średnich krajowych. Jak wypracować takie zyski?

pytanie tygodnia | 31.08.2017

Marka ma znaczenie

Często zdarza się, że nasze punkty zarabiają już od pierwszego dnia. Niektóre już po kilku tygodniach pozwalają na zwrot poniesionych nakładów – mówi Michał Skowronek, prezes Telakces.com.

z kraju | 30.11.2016

Interes dla miasteczek

Krismilton, autoryzowany dealer operatora komórkowego Play, chce mocniej rozbudować swoją sieć w mniejszych miejscowościach.

z kraju | 03.11.2016

Akcesoria w natarciu

Teletorium chce otwierać stoiska z akcesoriami GSM również w mniejszych miastach.

z kraju | 24.10.2016

Branża GSM daje zarobić

Monument9 otwiera punkty w lokalizacjach, które jeszcze 2-3 lata temu w ogóle nie wydawały się atrakcyjne. Dziś przynoszą zyski.

z kraju | 21.10.2016

Połączenie z biznesem

Nowy operator komórkowy wchodzi na polski rynek. Move Telecom szuka partnerów, którzy pod własną marką chcą zbudować sieć telekomunikacyjną.

z kraju | 27.09.2016

Akcesoria mają się dobrze

Telakces.com od ubiegłego roku prawie podwoił liczbę swoich punktów sprzedaży. Największym kosztem przy otwieraniu stoiska z akcesoriami telefonicznymi jest zawsze jego zatowarowanie.

z kraju | 22.07.2016

W telefonach coraz ciaśniej?

Rozbudowa sieci Haloo GSM idzie wolniej, niż planował franczyzodawca. Czy to znaczy, że rynek już się nasycił?

mój franchising | 28.06.2016

Biznes przerósł oczekiwania

Marcin Hasiuk sześć lat temu zaczynał od jednej wyspy z telefonami i akcesoriami do nich. Dziś, wspólnie z kolegą, prowadzi ponad 20 punktów pod szyldem Teletorium.

z kraju | 01.02.2016

Umowy przeliczane na zyski

Play Partner szuka doradców biznesowych. Najbardziej pożądane są osoby mieszkające na stałe w zachodniej Polski.

z kraju | 15.01.2016

Zyski z telefonów

Punkt sprzedaży i4-Mobile można otworzyć już za 5 tys. zł. Firma szuka też doradców biznesowych.

z kraju | 10.11.2015

Zarobek na telefonach

Stoiska marki Haloo GSM otwierane są w miastach zamieszkałych przez minimum 30 tys. mieszkańców. Kwota inwestycji potrzebna na start to 30 tys. zł.

z kraju | 02.10.2015

Telefony z wyspy

Teletorium chce do końca roku uruchomić około 10 nowych wysp z akcesoriami telefonicznymi. Koszt inwestycji w stoisko wynosi 35 tys. zł.

z kraju | 28.08.2015

Zarabiać przez telefon

SQN pomaga partnerom otworzyć własne call center. Na inwestycję potrzeba min. 60 tys. zł.

2
3
4
5
następna  
ostatnia