18.04.2006

Polacy będą bardziej aktywni

– rozmowa z Ilanem Shapirą, dyrektorem regionalnym sieci fitness klubów Holmes Place Poland.

Na polskim rynku działa sieć fitness klubów Gymnasion, które zlokalizowane są w centrach handlowych i biurowcach. Sieć Shape Fitness Club chce otwierać kluby w podobnych lokalizacjach. Czy w Polsce jest miejsce na kolejną sieć fitness klubów? Czy znajdą się klienci?
Shape Fitness Clubs to zupełnie nowa marka w Polsce i dlatego wszelkie porównania są tu prawie niemożliwe. W chwili obecnej trudno jest mówić o konkurencji w tym segmencie, bo na razie jej nie ma – polski rynek fitness jest bardzo młody i dopiero zaczyna się rozwijać. Poza tym, Polska jest bardzo dużym krajem o ogromnym potencjale rozwoju. Może tu działać nie jedna lub dwie sieci klubów fitness, ale nawet kilka.

Jak oceniają Państwo przyszłość fitness klubów w Polsce?
W Polsce rozwija się klasa średnia a wraz z nią możliwości i oczekiwania ludzi. Do tego dochodzi ogólnoświatowy trend dbania o zdrowie – wygląd i dobrą kondycję fizyczną i emocjonalną. Efektem jest coraz większe zainteresowanie sportem i aktywnym wypoczynkiem. Shape Fitness Clubs to kluby adresowane do przedstawicieli klasy średniej. Jest to nowa koncepcja fitness, na którą polski rynek jest już gotowy, o czym świadczy zainteresowanie klientów. Jednak działalność sieci klubów fitness nie musi oznaczać eliminacji małych klubów blisko domu.


Zobacz także:
Holmes Place wkrótce w Polsce
oraz
Gymnasion ćwiczy franczyzę

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0