Wtorek
18.04.2006
– rozmowa z Ilanem Shapirą, dyrektorem regionalnym sieci fitness klubów Holmes Place Poland.
 

Na polskim rynku działa sieć fitness klubów Gymnasion, które zlokalizowane są w centrach handlowych i biurowcach. Sieć Shape Fitness Club chce otwierać kluby w podobnych lokalizacjach. Czy w Polsce jest miejsce na kolejną sieć fitness klubów? Czy znajdą się klienci?
Shape Fitness Clubs to zupełnie nowa marka w Polsce i dlatego wszelkie porównania są tu prawie niemożliwe. W chwili obecnej trudno jest mówić o konkurencji w tym segmencie, bo na razie jej nie ma – polski rynek fitness jest bardzo młody i dopiero zaczyna się rozwijać. Poza tym, Polska jest bardzo dużym krajem o ogromnym potencjale rozwoju. Może tu działać nie jedna lub dwie sieci klubów fitness, ale nawet kilka.

Jak oceniają Państwo przyszłość fitness klubów w Polsce?
W Polsce rozwija się klasa średnia a wraz z nią możliwości i oczekiwania ludzi. Do tego dochodzi ogólnoświatowy trend dbania o zdrowie – wygląd i dobrą kondycję fizyczną i emocjonalną. Efektem jest coraz większe zainteresowanie sportem i aktywnym wypoczynkiem. Shape Fitness Clubs to kluby adresowane do przedstawicieli klasy średniej. Jest to nowa koncepcja fitness, na którą polski rynek jest już gotowy, o czym świadczy zainteresowanie klientów. Jednak działalność sieci klubów fitness nie musi oznaczać eliminacji małych klubów blisko domu.


Zobacz także:
Holmes Place wkrótce w Polsce
oraz
Gymnasion ćwiczy franczyzę

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Biznesplan: jak policzyć przyszłe zyski /16.03.2009

Zanim zainwestujemy we własny biznes spróbujmy oszacować jego rentowność.