Sportowych sklepów coraz więcej
4F to specjalistyczne sklepy z odzieżą oraz akcesoriami sportowymi. Obecnie w całej Polsce działają 24 punkty. W ostatnim czasie firma otworzyła sześć nowych placówek m.in. w Zgorzelcu, Wrocławiu, Zielonej Górze i Słupsku.
W planach na bieżący rok jest uruchomienie jeszcze 3 kolejnych sklepów: w Łodzi, Poznaniu i Pabianicach. Natomiast w 2009 r. firma zamierza otworzyć kilkanaście nowych punktów w kraju, a także trzy sklepy w Rumunii. Plany ekspansji zakładają, że w nowym roku łącznie sklepów własnych i franczyzowych oraz stoisk firmowych będzie 60.
Firma wciąż poszukuje osób chcących nawiązać współpracę. Najbardziej pożądani są partnerzy z miast powyżej 20 tys. mieszkańców. Partner powinien dysponować lokalem o powierzchni od 80 do 150 m2, głównie w galeriach handlowych i centrach miast przy głównych ciągach komunikacyjnych. Jak informuje firma, średni koszt aranżacji sklepu kształtuje się w przedziale 80-120 tys. zł, a kwota uzależniona jest wielkości i stanu technicznego potencjalnego sklepu. W ramach umowy partner może liczyć na m.in. projekt aranżacji lokalu ze specyfikacją techniczną materiałów, szkolenie personelu w zakresie merchandisingu, sprzedaży i korzystania z systemu komputerowego oraz na kampanie reklamowe promujące markę.
(bog)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
4F otwiera sklepy mono- i multibrandowe. Od czego zależy wybór formatu i ile trzeba mieć na inwestycję?
– Żyjemy w okresie permanentnej zmiany, nie wiemy, co przyniosą kolejne miesiące. Moja firma też musiała się zmienić – mówi Igor Klaja, założyciel firmy OTCF, twórca marki 4F, który właśnie wprowadza na rynek franczyzowe kawiarnie 4F Café.
Odzieżowe 4F coraz bliżej stu sklepów. Kolejne otwarcie miało miejsce w Łodzi.
Od trzech lat regularnie przybywa sklepów z odzieżą sportową 4F. Wkrótce otwarcia w Łodzi, Tarnowie i Warszawie.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
hala sportowa
mega fajny pomysł! no więc tak, jeśli chcesz stworzyć obiekt sportowy, to pewnie warto byłoby skonsultować się z kimś, kto się na tym zna. może poszukaj w okolicy...
Polska biega. Kto na tym zarabia?
Producenci elektroniki też na tym zarabiają tworząc takie, nota bene całkiem fajne, opaski:)
hala sportowa
Poszukaj na forum sportowe fakty. Polecam
hala sportowa
mam pomysł na stworzenie obiektu sportowego u siebie w okolicy, czy znacie jakiś speców którzy pomogli by mi to od zera stworzyć?
Polska biega. Kto na tym zarabia?
Najważniejsze, że dużo osób dzięki aplikacji zaczęło biegać. Myślę, że z czasem chętnych będzie jeszcze więcej.
nice
hello
Mistrzowski Bus- ktoś coś słyszał?
Jest to kolekcja klocków konstrukcyjnych i unikatowych figurek nawiązujących do mistrzostw świata w piłce nożnej Rosja 2018. W kolekcji znajdują się zeszyty, klocki do...
Polska biega. Kto na tym zarabia?
Bardzo ciekawe są różne aplikacje do biegania. Na pewno ułatwiają zadanie i pomagają mierzyć efekty.