16.09.2009

Umyj auto i zrób zakupy

Carwash Investment, sieć myjni bezdotykowych, uruchomi placówki przy marketach E. Leclerc i Polomarket.

Umowa między Carwash Investment a sieciami E. Leclerc i Polomarket przewiduje powstanie ośmiu myjni działających pod logo Turbomyjnie. Carwash Investment nie wyklucza rozszerzenia umowy na inne lokalizacje. E. Leclerc i Polomarket posiadają łącznie prawie 300 marketów.
Myjnie Carwash funkcjonują na zasadzie samoobsługowych stanowisk, na których właściciel pojazdu spryskuje samochód pianą, a następnie spłukuje ją wodą pod ciśnieniem.
- W krajach, gdzie mycie bezdotykowe jest standardem, na każde 10 tys. mieszkańców przypada minimum jedno stanowisko myjni. W Polsce przy 15 mln zarejestrowanych pojazdów działa jedynie 400 punktów mycia bezdotykowego – twierdzi Adrian Grandke, prezes zarządu Carwash Investment.

- Podpisanie umowy z sieciami Polomarket i E.Leclerc to kolejna część procesu rozwoju myjni bezdotykowych tworzonych w naszym systemie. Liczba 36 umów podpisanych w okresie trzech miesięcy pokazuje, że zainteresowanie tego typu usługami jest dużo większe, niż mogliśmy przypuszczać – mówi Grandke.
Pierwsza myjnia w systemie Carwash Investment powstanie na przełomie listopada i grudnia br. w Piekarach Śląskich.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0