Obecnie firma Driver Service, właściciel marki Odprowadzanie.pl, działa w 11 regionach.
Poniedziałek
19.07.2010
Odprowadzanie.pl ma nowego partnera świadczącego usługi we Wrocławiu.
 

Marka Odprowadzanie.pl powstała w 2005 roku. W samej Warszawie działa obecnie 8 przedsiębiorstw, oferujących tego typu usługi. Najstarsza stołeczna firma, Nocni kierowcy, działa od 1991 roku. Jak opowiadają Marcin Szostak i Maciej Bielicki, współwłaściciele Odprowadzanie.pl, nie oni wpadli na pomysł rozwijania sieci na licencji. To pierwszy partner przyszedł do nich z propozycją uruchomienia franczyzy niecały rok temu.

Obecnie firma Driver Service, właściciel marki Odprowadzanie.pl, działa w 11 regionach. Poza Warszawą, jest obecna w Poznaniu, Koszalinie, Łodzi, Bydgoszczy, Toruniu, a także w Gliwicach, Kielcach, Częstochowie i Katowicach. Od czerwca funkcjonuje jednostka partnerska w Szczecinie. W lipcu do sieci dołączyć ma kolejny partner z Wrocławia. Biorca licencji otrzymuje wyłączność na miasto, w którym będzie działać oraz jego najbliższe okolice.

– Docelowo chcielibyśmy działać we wszystkich miejscowościach liczących powyżej 150 tys. mieszkańców – mówi Marcin Szostak. – Na tę chwilę najbardziej zależy nam na pozyskaniu partnerów z Trójmiasta i Krakowa.

Kwota inwestycji w uruchomienie na terenie danego miasta oddziału Odprowadzanie.pl oferującego odprowadzanie samochodów oraz usługi kurierskie kształtuje się w zależności od liczby jego mieszkańców i wynosi od 4 do 20 tys. zł. Rozbieżność ta wynika także ze skali akcji promocyjnej, jaką partner przeprowadzi na swoim terenie. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 1 tys. zł. Opłata bieżąca negocjowana jest z każdym z partnerów indywidualnie, jej kwota nie jest jednak niższa niż 1 tys. zł miesięcznie.

Franczyzodawca oferuje biorcom stały odpłatny dostęp do materiałów reklamowych, m.in. plakatów i wizytówek. Franczyzobiorca nie musi posiadać biura. Centrala firmy posiada jeden numer kontaktowy na miasto, z niego przekierowywane są rozmowy na komórkę do dyspozytorów, którzy umawiają kursy.

(agaka)


Agnieszka Turska
Agnieszka Turska
dziennikarz

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.