Salony dealerskie oraz ASO również włączają usługi S Plus do swojej oferty serwisowej.
Poniedziałek
11.10.2010
Popyt na usługi z zakresu drobnej mechaniki samochodowej rośnie. Efektem jest rozwój salonów szybkich napraw S Plus.
 

Sieć S Plus działa na rynku usług motoryzacyjnych, oferując tanie i szybkie metody napraw często spotykanych usterek samochodowych, takich jak m.in. usuwanie wgnieceń karoserii pojazdu bez lakierowania czy skutków gradobicia, polerowanie powłoki lakierniczej, naprawę szyb klejonych. Ponadto firma zajmuje się sprzedażą auto-kosmetyków.

– Zaspokajając potrzeby naszych klientów, tworzymy konsekwentnie nowy sektor na rynku – wyjaśnia dyrektor zarządzający firmy, Tomasz Jezierski. – Coraz więcej osób ma świadomość, że stan estetyczny auta ma olbrzymi wpływ na jego wartość. To sprawia, że nasze usługi są pożądane zarówno przez indywidualnych użytkowników aut, jak również przez spore grono klientów biznesowych – tłumaczy.

Salony dealerskie oraz ASO również włączają część usług S Plus do swojej oferty serwisowej. Dzięki temu, dodanie nowych usług możliwe jest bez dodatkowych inwestycji.

Auto-Plast Produkt, organizator sieci Salonów Autokosmetyki i Szybkich Napraw S PLUS, istnieje od 16 lat i obsługuje ponad 10 tys. klientów w Polsce i 13 krajach Europy, Azji i Afryki Północnej.

Aktualnie firma posiada dziesięć placówek w kraju, a pięć kolejnych jest w organizacji – w Ełku, Toruniu, Lesznie, Katowicach i Płocku. Ostatnio uruchomione zostały Salony w Częstochowie oraz w Kaliszu. Plany na następny rok to ok. 20 placówek.

Właścicielem punktu franczyzowego może zostać każdy, kto prowadzi działalność gospodarczą lub gotowy jest ją założyć oraz posiada obiekt o powierzchni 150-450 m2. Koszt jego dostosowania na potrzeby salonu wynosi od 150 do 250 tys. zł. Pozostałe koszty, które ponosi biorca licencji to opłata wstępna oraz miesięczne opłaty procentowe związane z licencją oraz funduszem marketingowym. Preferowane jest doświadczenie w branży motoryzacyjnej.

(mip)


Miłka Pejda-Rabij, dziennikarz
Miłosława Pejda-Rabij
dziennikarz

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.