05.11.2010

Service and Wash Master chce podbić rynek

W przyszłym roku Towarzystwo Inwestycyjne wprowadzi swoje marki we franczyzę.

Towarzystwo Inwestycyjne planuje w pierwszym kwartale 2011 roku przedstawić na polskim rynku ofertę franczyzy myjni i warsztatów samochodowych.
- W ramach przygotowywanej propozycji franczyzowej bierzemy pod uwagę różne rozwiązania. Będzie można włączyć do sieci obiektów Service & Wash Master własny, istniejący warsztat lub myjnię samochodową - mówi Jerzy Horszczaruk, prezes zarządu Towarzystwa Inwestycyjnego. - Przyszły partner będzie mógł także stać się właścicielem nowo wybudowanego obiektu na gruncie własnym lub dzierżawionym, położonego w atrakcyjnej lokalizacji.

Samochód w myjni Washmaster.

Towarzystwo Inwestycyjne chce, by w roku 2011 firma obejmowała 16 dużych obiektów wiodących oraz kolejnych kilkanaście punktów stowarzyszonych.

We wszelkich procesach adaptacyjnych i budowlanych franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc organizacyjno-prawną ze strony Towarzystwa Inwestycyjnego. Podstawą oferty i warunkiem przystąpienia do sieci będzie wdrożenie standardów i systemów organizacyjnych stworzonych przez operatora. Kapitał potrzebny do otwarcia własnego Centrum Obsługi Samochodów jest zależny od tego, czy przedsiębiorca ma już własną firmę i chce przystąpić do sieci, czy buduje nowy obiekt od zera.

- Kwota inwestycji będzie się wahać od kilkuset tysięcy do blisko 1,5 mln zł. Zdajemy sobie sprawę, że jest to znacząca kwota, dlatego planujemy przedstawić zainteresowanym propozycję pomocy w zorganizowaniu stosownego finansowania - mówi Jerzy Horszczaruk.

Wash Master i Service Master działalność rozpoczęły cztery lata temu. Dzisiaj na rynku działają duże obiekty flagowe sieci w takich miastach, jak: Gdynia, Bydgoszcz, Warszawa, Katowice, Bielsko Biała, Zabrze, Rybnik i Lublin. Istniejące punkty zostaną oddane w zarządzanie agencyjne.

- Przewidujemy, że w roku 2011 nasza sieć będzie składała się z 16 dużych obiektów wiodących oraz kolejnych kilkunastu obiektów stowarzyszonych. W ciągu najbliższych 3-5 lat przedsiębiorstwo może rozrosnąć się nawet do 150 stacji i myjni, działających na zasadzie franczyzy. Celem naszym jest stworzenie w Polsce największej, zintegrowanej sieci stacji obsługi samochodów i usług autokosmetyki, zarządzanej w systemie franczyzowo-agencyjnym - dodaje prezes Towarzystwa Inwestycyjnego.

(gum)