09.11.2010

Super Intermarché

W październiku otwarty został pierwszy sklep sieci w centrum handlowym w Wałbrzychu. Na początku listopada kolejny Intermarché Super uruchomiono w Szprotawie.

Sklep w Szprotawie to 20 punkt sprzedaży w województwie lubuskim. Supermarket w Wałbrzychu jest z kolei 25 sklepem sieci w województwie dolnośląskim. Tym samym sieć liczy już 152 placówek w Polsce.
- Otwarcie Galerii Victoria z pewnością jest wydarzeniem handlowym i gospodarczym w Wałbrzychu. Jest to również przełomowe wydarzenie dla Grupy Muszkieterów w Polsce. W lutym, kiedy objąłem stanowisko prezesa grupy, wspólnie z zarządem zdecydowaliśmy się zmienić strategię i postanowiliśmy, że sieć Intermarché zawita do galerii handlowych. Cieszę się, że na efekty tej decyzji nie trzeba było długo czekać. Otworzyliśmy pierwszy supermarket w galerii handlowej – mówi Marek Feruga, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce. Niespełna dwa tygodnie później na mapie pojawił się kolejny Intermarche Super.

Wnętrze Intermarhe Super w Wałbrzychu, widok na kasy

Intermarché Super to koncept, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów.

Obie placówki zbudowane zostały według zmienionego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Sklepy specjalizują się w artykułach świeżych, takich jak owoce, warzywa, nabiał i wędliny. Oferują mięso pochodzące z własnego rozbioru. Wyposażone są również we własną piekarnię i wędzarnię. Dzięki temu klienci mogą nabyć tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu według polskich receptur i bez użycia konserwantów.

Wśród lokalnej konkurencji Intermarché wyróżnia gama produktów marek własnych, z których ponad 900 posiada certyfikat jakości Selection. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem – wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.

Grupa Muszkieterów zrzesza ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Plany strategiczne grupy zakładają ekspansję sieci głównie w małych i średnich miejscowościach, o wielkości do 70 tys. mieszkańców.

Muszkieterowie są obecni w 8 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii i na Bałkanach. Cała sieć posiada 3 760 sklepów, zrzesza 3 tys. niezależnych przedsiębiorców i zatrudnia 130 tys. pracowników.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora