20.06.2011

Otwierają i przyłączają

Biura podróży My Travel zamierzają do końca roku otworzyć 40 nowych placówek.

- Chcemy rozwijać sieć nie tylko poprzez otwieranie nowych placówek franczyzowych, ale również angażując się we współpracę z istniejącymi biurami podróży, które szukają nowych możliwości rozwoju i konsolidacji - informuje Damian Ozga, prezes zarządu My Travel.

Placówka biura podróży My-travel.

My Travel to sieć biur podróży prowadząca sprzedaż usług turystycznych touroperatorów takich jak TUI, Neckermann czy Rainbow Tours. W ofercie znajdują się również bilety lotnicze i autokarowe oraz ubezpieczenie turystyczne.

Strategia działania firmy na lata 2011-2015 zakłada stworzenie ogólnopolskiej sieci biur podróży liczącej 200 placówek w całym kraju. Przyszłość może zweryfikować te ambitne plany. Do końca 2011 roku ma mieć miejsce otwarcie 25 nowych placówek oraz włączenie do sieci 15 już istniejących biur podróży. W obecnej chwili My Travel posiada dwie placówki własne oraz cztery franczyzowe.

Sieć poszukuje partnerów chętnych do współpracy głównie w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Wymogiem przystąpienia do sieci jest dysponowanie lokalem o powierzchni od 18 do 45 m2. Najbardziej atrakcyjne są lokale oraz wyspy w galeriach handlowych lub przy głównych ulicach handlowych. Na urządzenie biura franczyzobiorca musi przeznaczyć od 25 do 40 tys. zł oraz uiścić opłatę licencyjną w wysokości 10 tys. zł.

- Szukamy osób, które mają doświadczenie w obsłudze klienta, są przedsiębiorcze i nie brakuje im chęci rozwoju - dodaje Damian Ozga. - Prowadząc biuro podróży klienci stają się naszymi znajomymi, dla których wybieramy najlepsze oferty. Zadowolony klient, który wróci do nas kupić kolejną ofertę i poleci swoim znajomym nasze biuro, jest największą wartością budującą cały biznes.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora