09.04.2012

Biznes uszyty z jeansu

Odzieżowa marka Cipo&Baxx gwarantuje wyłączność terytorialną w mieście do 100 tys. mieszkańców.

Ekstrawaganckie bluzki, jeansy, kurtki, buty i dodatki z logo Cipo&Baxx pojawiły się na rynku w 1996 roku. Do Polski marka trafiła w 2008 roku, a pierwsze sklepy partnerskie zaczęły powstawać rok później. Dziś sieć Cipo&Baxx liczy w naszym kraju 42 sklepy, do których w kwietniu dołączą placówki w Gorzowie Wielkopolskim oraz w Lublinie. Plany rozwojowe sieci zakładają, że nowe sklepy powstaną również m.in. w Warszawie, Łodzi, Katowicach i Krakowie.
- Nasze ubrania noszą osoby, które nie boją się żywych kolorów i niecodziennych fasonów, przez co chcą wyróżnić się z tłumu – mówi Erdal Celik, menedżer regionu.

Zdjęcie punktu systemu Cipo&Baxx

Ekstrawaganckie bluzki, jeansy, kurtki, buty i dodatki z logo Cipo&Baxx pojawiły się na rynku w 1996 roku.

Sklepy Cipo&Baxx znajdują się najczęściej w centrach handlowych i mają powierzchnię od 50 do 130 m2. Znalezienie odpowiedniego lokalu przeważnie leży w gestii franczyzobiorcy, ale zdarzają się również sytuacje, kiedy sieć szuka partnera gotowego poprowadzić sklep w miejscu wskazanym przez centralę. Koszt aranżacji i zatowarowania kształtują się na poziomie 1,6-2,5 tys. zł m2. Cipo&Baxx nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, ani opłat bieżących.

- Partnerzy mają wyłączność terytorialną w miastach do 100 tys. mieszkańców. Zapewniamy im ogólnopolskie kampanie reklamowe na billboardach i w popularnych magazynach. Współpracujemy również ze stylistami, a nasze ubrania noszą artyści oraz prowadzący popularne programy telewizyjne – opowiada Erdal Celik.

(mak)