17.07.2012

Poczta w sklepie

Siódemka Service Point oferuje biznes dla przedsiębiorców, którzy chcą rozszerzyć zakres już prowadzonych usług.

Rynek usług kurierskich każdego roku rośnie, co jest zasługą m.in. sklepów internetowych. Siódemka od blisko 15 lat doręcza przesyłki, a miesięcznie realizuje ok. 1,5 mln zleceń. Strukturę firmy tworzy 40 oddziałów, w których zatrudnienie znajduje 3 tys. pracowników. Pod logo Siódemki funkcjonuje ponad 200 punktów przyjęcia paczek. Do końca roku klienci będą mogli odebrać paczkę w jednej z tysiąca placówek.

kurier z przesyłką Fot. Siódemka

Współpraca z firmą Siódemka wiąże się z inwestycją w wysokości 350 zł.

– Tak zwane Service Pointy powstają w dogodnych lokalizacjach, takich jak centra handlowe i główne ulice miast liczących minimum 30 tys. mieszkańców. Jednym z kryterium doboru partnerów jest prowadzenie działalności gospodarczej, która nie koliduje z usługami Siódemki, a także posiadanie prawa do lokalu – mówi Roman Jobda, kierownik ds. Service Point.

Partnerzy Siódemki mają do dyspozycji materiały promocyjne oraz elementy wizualizacji lokalu. Ponadto właściciele punktów przechodzą szkolenie. Siódemka wspiera funkcjonowanie Service Pointów systematycznymi akcjami promocyjnymi.. Klienci Siódemki otrzymują dostęp do nowoczesnych usług umożliwiających śledzenie statusu przesyłki za pomocą informacji sms lub e-mail.
– Komfort, jaki daje sieć Service Point, odczuwa się np. w okresie przedświątecznym. Kupując prezenty, mamy możliwość natychmiastowej ich wysyłki w pobliskim punkcie – zapewnia Roman Jobda.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0