Współpraca z firmą Siódemka wiąże się z inwestycją w wysokości 350 zł.
Wtorek
17.07.2012
Siódemka Service Point oferuje biznes dla przedsiębiorców, którzy chcą rozszerzyć zakres już prowadzonych usług.
 

Rynek usług kurierskich każdego roku rośnie, co jest zasługą m.in. sklepów internetowych. Siódemka od blisko 15 lat doręcza przesyłki, a miesięcznie realizuje ok. 1,5 mln zleceń. Strukturę firmy tworzy 40 oddziałów, w których zatrudnienie znajduje 3 tys. pracowników. Pod logo Siódemki funkcjonuje ponad 200 punktów przyjęcia paczek. Do końca roku klienci będą mogli odebrać paczkę w jednej z tysiąca placówek.

– Tak zwane Service Pointy powstają w dogodnych lokalizacjach, takich jak centra handlowe i główne ulice miast liczących minimum 30 tys. mieszkańców. Jednym z kryterium doboru partnerów jest prowadzenie działalności gospodarczej, która nie koliduje z usługami Siódemki, a także posiadanie prawa do lokalu – mówi Roman Jobda, kierownik ds. Service Point.

Partnerzy Siódemki mają do dyspozycji materiały promocyjne oraz elementy wizualizacji lokalu. Ponadto właściciele punktów przechodzą szkolenie. Siódemka wspiera funkcjonowanie Service Pointów systematycznymi akcjami promocyjnymi.. Klienci Siódemki otrzymują dostęp do nowoczesnych usług umożliwiających śledzenie statusu przesyłki za pomocą informacji sms lub e-mail.
– Komfort, jaki daje sieć Service Point, odczuwa się np. w okresie przedświątecznym. Kupując prezenty, mamy możliwość natychmiastowej ich wysyłki w pobliskim punkcie – zapewnia Roman Jobda.

(dw)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.