Podczas otwarcia jubileuszowego sklepu Odido wstęgę przecinał jego właściciel Jacek Jarzębski oraz David Boner, prezes Makro Cash & Carry.
Środa
26.06.2013
Lista sklepów spożywczych należących do Odido wydłużyła się do 2 tysięcy.
 

Sieć Odido stworzona przez Makro Cash & Carry, wystartowała wiosną 2011 roku. Po blisko dwóch latach szyld marki zawisł nad dwutysięczną placówką. Jubileuszowy punkt został oficjalnie otwarty 26 czerwca w Mińsku Mazowieckim. Jego właścicielem jest Jacek Jarzębski, który w biznesie działa od ponad 25 lat. Najnowsza placówka ma ponad 100 m2 powierzchni handlowej i ok. 50 m2 zaplecza.

- Zdecydowałem się na współpracę z Odido, bo szukałem silnego partnera, który pozwoli spojrzeć dalej i zobaczyć coś więcej, niż tylko czubek własnego nosa. Z Makro współpracowałem już od połowy lat 90., kiedy prowadziłem biznes pod własną marką – mówi właściciel jubileuszowego sklepu. - Do przystąpienia do sieci Odido skłonił mnie przede wszystkim luźny charakter współpracy. Jeśli w moim sklepie jest zapotrzebowanie na dany produkt, to w każdej chwili mogę pojechać do Makro i szybko go kupić zamiast czekać na dostawę kilka dni. Sieć daje mi również dużo swobody w kształtowaniu asortymentu i doborze dostawców zapewniając przy tym solidne wsparcie marketingowe – dodaje Jacek Jarzębski. Na otwarciu dwutysięcznego sklepu obecny był również David Boner, nowy prezes polskiego Makro, który zapowiadał utrzymanie tempa rozwoju sieci Odido. - Rynek cały czas rozwija się dynamicznie i zamierzamy w tym rozwoju aktywnie uczestniczyć i odgrywać istotną rolę. Musimy być bardzo elastyczni, żeby dopasować wymagania sklepu do konkretnego otoczenia. Właśnie w tym zawarta jest siła naszego konceptu, który pozwala dostosować do otoczenia asortyment placówki, czy formy promocji – mówi David Boner.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

Wykładziny obiektowe Gdańsk

Wykładziny obiektowe Gdańsk to kluczowy element wyposażenia wielu obiektów użyteczności publicznej oraz biznesowych w Gdańsku. Charakteryzują się one wysoką...

1 wypowiedzi
ostatnia 26.04.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022