Na uruchomienie zupełnie nowego biura tłumaczeń ILS powinno wystarczyć 10 tys. zł.
Środa
10.07.2013
Agencja Tłumaczeń ILS współpracuje w kilku formatach dedykowanych biurom w małych i dużych miastach.
 

Współpracę z Agencją Tłumaczeń ILS można rozpocząć na trzy sposoby. Certyfikowanym Partnerem ILS może zostać firma świadcząca szeroko pojęte usługi dla klientów indywidualnych i biznesowych, która chce poszerzyć zakres prowadzonych działań o tłumaczenia. Dotyczy to głównie podmiotów gospodarczych z mniejszych miejscowości. W miastach powyżej 150 tys. mieszkańców powstają biura Agencji Tłumaczeń ILS świadczące wyłącznie usługi tłumaczeniowe w ramach sieci. Trzecia forma współpracy dedykowana jest zawodowym tłumaczom, którzy chcą za pośrednictwem ILS poszerzyć swoją ofertę o nowe języki i działać pod egidą firmy. Jest to dobre rozwiązanie na zwiększenie zakresu dostarczania usług tłumaczeniowych lokalnie.

- Tłumaczenia to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków w Polsce, a zapotrzebowanie na usługi tego typu cały czas rośnie. Z danych dziennika Rzeczpospolita wynika, że w ubiegłym roku wartość branży wzrosła o 12 proc. i podobnie ma być też w tym roku – mówi Magdalena Chojnacka, dyrektor operacyjny ILS.

Na uruchomienie zupełnie nowego biura tłumaczeń ILS powinna wystarczyć kwota 10 tys. zł. Idealny lokal powinien mieć 15-20 m2, najlepsza okolica to centra biznesowe i główne ulice miast. Żeby zostać Certyfikowanym Partnerem ILS trzeba zapłacić 1 tys. zł. Osoby zainteresowane uruchomieniem własnej Agencji Tłumaczeń ILS muszą wnieść opłatę licencyjną w wysokości 6 tys. zł. W przypadku Partnerów ILS kwota opłat za przystąpienie do sieci negocjowana jest indywidualnie.

Franczyzobiorcy mogą liczyć na wsparcie marketingowe, otrzymują również dostęp do autorskiego oprogramowania ułatwiającego zarządzanie biurem. Obecność w sieci daje im również możliwość przyjmowania zleceń na tłumaczenia w niemal wszystkich językach świata i w dowolnych konfiguracjach.

(mak)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Biznesplan: jak policzyć przyszłe zyski /16.03.2009

Zanim zainwestujemy we własny biznes spróbujmy oszacować jego rentowność.