24.09.2013

Z franczyzą wśród zwierząt

Husse szuka ostatnich franczyzobiorców, którzy będą sprzedawać karmę dla zwierząt.

Firma Husse zajmuje się produkcją i sprzedażą produktów dla zwierząt: karmy, smakołyków, kosmetyków oraz drobnych akcesoriów dla psów i kotów. Założycielem firmy jest Szwed Tom Eliasson, który chciał stworzyć silną markę Premium dla zwierząt domowych. Produkty Husse sprzedawane są poprzez sieć dystrybutorów docierających bezpośrednio do klienta. Najczęściej są to miłośnicy zwierząt, dodatkowo przeszkoleni, którzy potrafią dobrać optymalny produkt dla konkretnego pupila. W całej Europie sieć dystrybucji liczy 700 placówek franczyzowych, w Polsce jest ich 44, a docelowo ich liczba nie powinna przekroczyć 60.

Dostawca Husse. Fot. Husse

Firma Husse zajmuje się produkcją i sprzedażą produktów dla zwierząt: karmy, smakołyków, kosmetyków oraz drobnych akcesoriów dla psów i kotów.

- Ostateczna liczba franczyzobiorców zależy od efektów współpracy z obecnymi partnerami. Dążymy do wzmacniania najlepszych franczyzobiorców i często zdarza się, że osoba która z sukcesem rozwija swoją Franczyzę, rozszerza obszar działania na kolejny teren – wyjaśnia Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

Inwestycja we franczyzę Husse waha się w granicach 20-100 tys. zł i jest uzależniona od wielkości terytorium, które chce obsługiwać franczyzobiorca. Środki te wystarczą na pokrycie opłaty licencyjnej oraz zatowarowanie. Franczyzobiorca musi przygotować powierzchnię magazynową oraz samochód do rozwożenia produktów do klientów.

W ramach opłaty licencyjnej franczyzobiorca otrzymuje materiały marketingowe oraz wzorcowy zestaw produktów. Zanim rozpocznie prowadzenie własnego biznesu przechodzi również szkolenie z prawidłowego żywienia zwierząt, oferty produktowej Husse, zasad prowadzenia franczyzy oraz szkolenia sprzedażowe.

(mak)