Firma Husse zajmuje się produkcją i sprzedażą produktów dla zwierząt: karmy, smakołyków, kosmetyków oraz drobnych akcesoriów dla psów i kotów.
Wtorek
24.09.2013
Husse szuka ostatnich franczyzobiorców, którzy będą sprzedawać karmę dla zwierząt.
 

Firma Husse zajmuje się produkcją i sprzedażą produktów dla zwierząt: karmy, smakołyków, kosmetyków oraz drobnych akcesoriów dla psów i kotów. Założycielem firmy jest Szwed Tom Eliasson, który chciał stworzyć silną markę Premium dla zwierząt domowych. Produkty Husse sprzedawane są poprzez sieć dystrybutorów docierających bezpośrednio do klienta. Najczęściej są to miłośnicy zwierząt, dodatkowo przeszkoleni, którzy potrafią dobrać optymalny produkt dla konkretnego pupila. W całej Europie sieć dystrybucji liczy 700 placówek franczyzowych, w Polsce jest ich 44, a docelowo ich liczba nie powinna przekroczyć 60.

- Ostateczna liczba franczyzobiorców zależy od efektów współpracy z obecnymi partnerami. Dążymy do wzmacniania najlepszych franczyzobiorców i często zdarza się, że osoba która z sukcesem rozwija swoją Franczyzę, rozszerza obszar działania na kolejny teren – wyjaśnia Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

Inwestycja we franczyzę Husse waha się w granicach 20-100 tys. zł i jest uzależniona od wielkości terytorium, które chce obsługiwać franczyzobiorca. Środki te wystarczą na pokrycie opłaty licencyjnej oraz zatowarowanie. Franczyzobiorca musi przygotować powierzchnię magazynową oraz samochód do rozwożenia produktów do klientów.

W ramach opłaty licencyjnej franczyzobiorca otrzymuje materiały marketingowe oraz wzorcowy zestaw produktów. Zanim rozpocznie prowadzenie własnego biznesu przechodzi również szkolenie z prawidłowego żywienia zwierząt, oferty produktowej Husse, zasad prowadzenia franczyzy oraz szkolenia sprzedażowe.

(mak)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.