10.12.2013

Wielkopolska należy do Intermarché

Pod logo Intermarché działa już 200 sklepów. Jubileuszowy supermarket powstał blisko centrali Grupy Muszkieterów.

W tym roku Grupa Muszkieterów skupiła się na rozwoju sieci supermarketów spożywczych Intermarché i budowlanych Bricomarché we wschodniej części kraju. Spółka pracowała także nad umocnieniem pozycji na zachodzie i północy Polski. Nowo otwarty supermarket w podpoznańskim Luboniu to 19 sklep uruchomiony pod szyldem Intermarché w tym roku, a do końca roku zostanie otwarta jeszcze jedna placówka, tym razem będzie to Mrągowo. W przyszłym roku pod logo Intermarché ma ruszyć ok. 30 kolejnych sklepów.

Supermarket Intermarche Super w Luboniu. Fot. Grupa Muszkieterów

Supermarket Intermarché w Luboniu został otwarty 5 grudnia. To 200. sklep działający pod logo Intermarché w Polsce.

– Po ponad 16 latach obecności na polskim rynku uruchamiamy kolejny supermarket naszej sieci. Rozwój sieci Intermarché w Polsce świadczy o ogromnym zaufaniu, jakim darzą nas klienci i partnerzy biznesowi. Cieszymy się, że otwierając kolejne placówki handlowe możemy tworzyć nowe miejsca pracy i rozwijać lokalny handel – mówi Krzysztof Waligórski, prezes sieci Intermarché w Polsce. - 200 sklepów to imponująca liczba, jednak nie zamierzamy spocząć na laurach. Cały czas poszukujemy możliwości dalszego rozwoju i już teraz planujemy uruchamianie kolejnych supermarketów Intermarché.

Jubileuszowy supermarket Intermarché został otwarty 5 grudnia. Sklep ma ponad 2,7 tys. m2 powierzchni i zatrudnia blisko 100 osób.

(mak)