Każdego roku Chata Polska powiększa się średnio o 20 nowych sklepów.
Piątek
24.01.2014
Do Chaty Polskiej dołączyły dwa sklepy zlokalizowane w Poznaniu.
 

Pierwszy sklep ogólnospożywczy Chaty Polskiej powstał w 1997 roku. Sieć rozwinęła się do ponad 180 punktów, które znajdują się w pięciu województwach zachodniej Polski. Dominuje Wielkopolska, gdzie pod koniec 2013 roku powstały dwa sklepy franczyzowe. Oba znajdują się w stolicy regionu - w Poznaniu. Pierwszy ze sklepów znajduje się w centrum miasta i posiada rozbudowane działy produktów świeżych, takie jak nabiał, mięso, wędliny, warzywa i pieczywo. Druga poznańska lokalizacja znajduje się w części miasta, która ciągle się rozbudowuje.

Oprócz otwierania nowych sklepów franczyzowych Chata Polska pozyskuje również partnerów, którzy chieliby działać pod nowym szyldem. - Sytuacja ta przekłada się na realne korzyści, które widoczne są w najistotniejszych parametrach biznesowych sklepu, takich jak: wzrost obrotu, który kształtuje się średnio na poziomie 30 proc., wzrost liczby konsumentów, wzrost koszyka zakupowego oraz szybsza rotacja towarów. Konkurencja ze strony dyskontów nie jest już dla nas zagrożeniem - twierdzi Bogusław Dytko, franczyzobiorca Chaty Polskiej w Kożuchowie.

Każdego roku Chata Polska powiększa się średnio o 20 nowych sklepów. Powierzchnia sprzedaży - od 50 do 900 m2 pozwala dopasować lokal do jednego z 4 formatów: VIP, premium, standard, partner. Sieć gwarantuje pomoc w planowaniu sali sprzedaży oraz w zakresie merchandisingu. Prowadzi także szkolenia dla pracowników oraz oferuje wsparcie marketingowe. Główne narzędzia to gazetki promocyjne oraz materiały reklamowe w sklepach, takie jak plakaty, foldery, ulotki oraz organizowane cyklicznie akcje konsumenckie - konkursy i loterie.

Chata Polska umożliwia także zatowarowanie sklepów w hurtowniach Marol i Top Ceny. Sieć zapewnia obsługę własnego centrum dystrybucyjnego z dostawami towaru kilka razy w tygodniu. Franczyzobiorca może liczyć na profity wynikające z umów z ponad 200 producentami. Każdy franczyzobiorca otrzymuje wsparcie opiekuna, a w sprzedaży znajdują się dwie marki własne: Dobra Nasza! i Spiżarnia Chaty, która gromadzi 160 produktów.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022