Każdego roku Chata Polska powiększa się średnio o 20 nowych sklepów.
Piątek
24.01.2014
Do Chaty Polskiej dołączyły dwa sklepy zlokalizowane w Poznaniu.
 

Pierwszy sklep ogólnospożywczy Chaty Polskiej powstał w 1997 roku. Sieć rozwinęła się do ponad 180 punktów, które znajdują się w pięciu województwach zachodniej Polski. Dominuje Wielkopolska, gdzie pod koniec 2013 roku powstały dwa sklepy franczyzowe. Oba znajdują się w stolicy regionu - w Poznaniu. Pierwszy ze sklepów znajduje się w centrum miasta i posiada rozbudowane działy produktów świeżych, takie jak nabiał, mięso, wędliny, warzywa i pieczywo. Druga poznańska lokalizacja znajduje się w części miasta, która ciągle się rozbudowuje.

Oprócz otwierania nowych sklepów franczyzowych Chata Polska pozyskuje również partnerów, którzy chieliby działać pod nowym szyldem. - Sytuacja ta przekłada się na realne korzyści, które widoczne są w najistotniejszych parametrach biznesowych sklepu, takich jak: wzrost obrotu, który kształtuje się średnio na poziomie 30 proc., wzrost liczby konsumentów, wzrost koszyka zakupowego oraz szybsza rotacja towarów. Konkurencja ze strony dyskontów nie jest już dla nas zagrożeniem - twierdzi Bogusław Dytko, franczyzobiorca Chaty Polskiej w Kożuchowie.

Każdego roku Chata Polska powiększa się średnio o 20 nowych sklepów. Powierzchnia sprzedaży - od 50 do 900 m2 pozwala dopasować lokal do jednego z 4 formatów: VIP, premium, standard, partner. Sieć gwarantuje pomoc w planowaniu sali sprzedaży oraz w zakresie merchandisingu. Prowadzi także szkolenia dla pracowników oraz oferuje wsparcie marketingowe. Główne narzędzia to gazetki promocyjne oraz materiały reklamowe w sklepach, takie jak plakaty, foldery, ulotki oraz organizowane cyklicznie akcje konsumenckie - konkursy i loterie.

Chata Polska umożliwia także zatowarowanie sklepów w hurtowniach Marol i Top Ceny. Sieć zapewnia obsługę własnego centrum dystrybucyjnego z dostawami towaru kilka razy w tygodniu. Franczyzobiorca może liczyć na profity wynikające z umów z ponad 200 producentami. Każdy franczyzobiorca otrzymuje wsparcie opiekuna, a w sprzedaży znajdują się dwie marki własne: Dobra Nasza! i Spiżarnia Chaty, która gromadzi 160 produktów.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Wykładziny obiektowe Gdańsk

Wykładziny obiektowe Gdańsk to kluczowy element wyposażenia wielu obiektów użyteczności publicznej oraz biznesowych w Gdańsku. Charakteryzują się one wysoką...

1 wypowiedzi
ostatnia 26.04.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022