Licencjobiorcy SteamArt zajmują się nie tylko myciem samochodów i całych flot, ale także praniem tapicerki, czyszczeniem elewacji i tynków oraz usuwaniem graffiti
Niedziela
22.06.2014
Franczyzobiorcy myjni SteamArt przechodzą szkolenie, na którym uczą się jak stosować preparaty do czyszczenia różnych powierzchni.
 

SteamArt działa na Polskim rynku od ponad 5 lat. Pod logo franczyzodawcy działają zarówno mobilne myjnie parowe, których jest ok. 50, jak i punkty stacjonarne. Firma jest także dystrybutorem specjalistycznego sprzętu: odkurzaczy parowych, pianowych i ekstrakcyjnych. Franczyzobiorcy sieci pochodzą nie tylko z największych miast (Gdańsk, Gdynia, Poznań), ale także tych mniejszych – Jarocin (14 tys. mieszkańców) i Głubczyce (8 tys.). Partnerzy otrzymują wyłączność na terytorium zamieszkanym przez 30 tys. lub 50 tys. mieszkańców w przypadku mniej zamożnych regionów.

- Wśród franczyzobiorców pojawiają się zarówno przedsiębiorcy, którzy chcą poszerzyć swoją dotychczasową działalność jak i młode osoby, które dopiero zaczynają przygodę z biznesem. Kwota inwestycji różni się w zależności od wybranej formy współpracy oraz ilości zakupionego sprzętu. Pomagamy partnerom uzyskać dofinansowanie z urzędów pracy. Mamy wysoką skuteczność – wszędzie tam, gdzie przedsiębiorca spełnia wymagania powiatowego urzędu pracy, otrzymuje wsparcie finansowe – zapewnia Błażej Napieralski, dyrektor handlowy SteamArt.

W pakiecie franczyzowym SteamArt znajdują się szkolenia teoretyczne i praktyczne, które trwa dwa dni. Tematyka szkoleń dopasowana jest do stażu i umiejętności franczyzobiorców. Poznają zagadnienia z zakresu obslugi klienta, technik sprzedaży oraz właściwego serwisu, który zapewniamy naszym klientom. Część praktyczna z kolei pozwala poznać nowości rynkowe, zastosowanie środków chemicznych oraz uczy wykonywania dodatkowych usług wykonywanych przez franczyzobiorców. Jest to o tyle ważne, że licencjobiorcy firmy zajmują się nie tylko myciem samochodów i całych flot, ale także praniem tapicerki, czyszczeniem elewacji i tynków oraz usuwaniem graffiti. SteamArt szacuje, że mycie samochodów stanowi ok. 60 proc. świadczonych usług.

- Rynek mobilnych myjni bardzo się zmienił w ciągu ostatnich kilku lat. Nie trzeba już klientom wyjaśniać czym jest mycie parowe. Coraz więcej właścicieli pojazdów nie korzysta z myjni stacjonarnych, ponieważ wolą, żeby to myjnia przyjechała do nich – twierdzi Błażej Napieralski.

Otwierane przez SteamArt myjnie stacjonarne powstają głównie na parkingach supermarketów i przy galeriach handlowych, bo tam po prostu znajduje się największa liczba potencjalnych klientów. Ostatnio powstała myjnia SteamArt na parkingu poznańskiej galerii Plaza, wkrótce też ruszy punk franczyzowy w Ełku – na parkingu CH Brama Mazur.
- W przypadku dużych obiektów, centrala negocjuje warunki współpracy, ponieważ w takich przypadkach potrzebny jest autorytet dużej i rozpoznawalnej sieci – dodaje dyrektor handlowy SteamArt.
(dw)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.