W 2015 roku DepilConcept planuje przyśpieszyć rozwój gabinetów, które jak twierdzi franczyzodawca mogą być rentowne już w pierwszym miesiącu działalności.
Poniedziałek
08.12.2014
Do grona partnerów DepilConcept dołączają także klienci salonów świadczących usługi depilacji.
 

W 2015 roku DepilConcept planuje przyspieszyć rozwój sieci salonów fotodepilacji i fotoodmładzania. Firma celuje głównie w duże miasta i poszukuje franczyzobiorców m.in. w Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Białymstoku i w Łodzi, ale biznes dedykowany jest także miejscowości powyżej 40 tys. mieszkańców.
– Planujemy szkolenia dla właścicieli już działaljących gabinetów kosmetycznych, aby nauczyć ich zarabiać na tym biznesie. To właśnie dla nich stworzyliśmy format DepilConcept InSide, który umożliwia rozszerzenie dotychczasowej działalności o specjalistyczne usługi. W tej chwili jesteśmy na rynku jedyną siecią franczyzową w segmencie fotodepilacji, a jeszcze w 2012 roku było ich aż 12. Część nie utrzymała się na rynku, a pozostali rozszerzyli ofertę na inne zabiegi oferując współpracę partnerską – wyjaśnia Włoczkowski, kierownik rozwoju franczyzy DepilConcept.

Ostatnio powstały dwa salony w Krakowie, Katowicach i trzy w Warszawie.
– To dobry czas na otwarcie salonu DepilConcept. Właśnie wystartowało pięć nowych placówek franczyzowych i prowadzimy rozmowy z kolejnymi partnerami, którzy chcieliby rozpocząć współpracę jeszcze w tym roku – mówi Mariusz Włoczkowski. – Na poprowadzenie drugiego salonu DepilConcept w stolicy zdecydował się jeden z naszych obecnych partnerów, a pozostałe dwa nowe salony są własnością klientek naszej sieci. Swój drugi salon planuje otworzyć również franczyzobiorczyni z Wrocławia – mówi Mariusz Włoczkowski, kierownik rozwoju franczyzy DepilConcept.

Jak twierdzi franczyzodawca DepilConcept, nowy salon może być rentowny już w pierwszym miesiącu działalności. W tym celu intensywna współpraca z centralą zaczyna się jeszcze przed otwarciem i obejmuje: wsparcie we wszystkich obszarach biznesu, jak wybór i aranżacja lokalu, rekrutacja pracowników, ale zaznacza, że dla powodzenia tego biznesu to nie lokalizacja jest najważniejsza, ale stosowanie się do przekazanego know-how oraz odpowiedni marketing.

– Unikalność naszego know-how polega na połączeniu czterech najważniejszych czynników sukcesu: specjalizacji, sprzedaży, obsługi klienta i wsparcia masterdawcy. Aktywnie promujemy salony naszych franczyzobiorców, organizujemy kampanie w mediach społecznościach oraz aktywnie wdrażamy działania lojalnościowe dla stałych klientów. Każdy franczyzobiorca wie co ma robić, bo nigdy nie jest zostawiony sam ze swoim biznesem – mówi Mariusz Włoczkowski, kierownik rozwoju franczyzy DepilConcept.
(kk)


Karolina Kazuła, ekspert ds. franczyzy
doradca we franczyzie

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

POPULARNE NA FORUM

Gabinet kosmetyczny

marlenKa, to w takim razie na pewno przyda Ci się kurs przedłużania rzęs. Ja sobie wykupiłam szkolenie w firmie Beauty Lashes i dzięki temu mam więcej klientek w...

95 wypowiedzi
ostatnia 19.06.2018
Otwieramy klub crossfit

Crossfit zdecydowanie w ostatnich latach zyskał na dużej popularności, myśle, że jest to dobry pomysł na biznes. __________________ http://ktosiek.pl

2 wypowiedzi
ostatnia 14.06.2018
Otwieramy klub crossfit

Według mnie to bardzo dobry pomysł. W tym momencie bycie "fit" jest modne. Fajne lokalizacje lokalów użytkowych mają oni http://pcg.pl/lokale-uzytkowe-biura/ należy...

2 wypowiedzi
ostatnia 13.06.2018
Klub fitness: Wysportowany zysk

Kurs na instruktora fitness jest bardzo ważny w tej branży. Fajną ofertę ma szkoła Green Way https://szkolenia-gw.pl/oferta/kurs_instruktora_fitness

31 wypowiedzi
ostatnia 12.06.2018
Zamiast etatu, własny salon urody

Moja żona prowadzi salon i jest bardzo zadowolona, w życiu by nie zamieniła tego na biuro. Jakbyście szukali gdzie szkolić załogę salonu to zdecydowanie dobre miejsce...

18 wypowiedzi
ostatnia 11.06.2018
Gabinet kosmetyczny

Dokładnie ilość tego typu punktów jest spora, dlatego nie tylko rywalizuje się o klienta jakością usług, ale też dostępnością - wiadomo, ze jak ktoś ma czekać na...

95 wypowiedzi
ostatnia 30.05.2018
Gabinet kosmetyczny

Witajcie, planuję otworzyć salon kosmetyczny wraz z fryzjerem i szukam takiego wózka http://ayala.com.pl/product/akcesoria/wozek-fryzjerski-viki/ Stacjonarnie we Wrocławiu....

95 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2018
Zabiegi laserem depilacja w Poznaniu

Takie znieczulenie jest konieczne. Po co się męczyć?

21 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018