26.06.2002

Berti rozszerza sieć sklepów

Firma Berti planuje w tym roku uruchomienie czterech kolejnych placówek. Ich koszt wyniesie około 12 mln zł.

Jak donosi Puls Biznesu firma Berti posiada 20 sklepów, głównie na Pomorzu zachodnim. Do końca roku sieć zostanie powiększona o kolejne cztery sklepy. Nowe obiekty zostaną zlokalizowane w Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu oraz Bydgoszczy. Według Roberta Wiszowatego, prezesa spółki Berti, koszt budowy obiektu wraz z zakupem gruntu i wyposażeniem wynosi około 3 mln zł. Średnia powierzchnia obiektów wynosi 700 mkw.

Plany inwestycyjne spółki zakładają, że do końca roku 2010 w sieci będzie działać 50 sklepów. Mimo recesji na rynku firma podnosi obroty. W ubiegłym roku wypracowała 120 mln zł, na ten rok planuje podniesienie ich do 150 mln.

Firma Berti działa od sześciu lat. Wtedy ruszył pierwszy sklep sieci w Szczecinie. Spółka zatrudnia ponad 700 osób. Największymi konkurentami firmy są sieci supermarketów: Albert, Piotr i Paweł oraz Intermarche.

Więcej: Bogdan Tychowski, Puls Biznesu, 25 czerwca 2002

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0