Muszkieterowie szkolą oficerów frontowych

Szkolenia mają ułatwić Muszkieterom osiągnięcie strategicznych celów. Te są ambitne: do 2020 roku Grupa chce uruchomić w Polsce 295 nowych supermarketów spożywczych Intermarché oraz 205 z branży dla domu i ogrodu - Bricomarché.
Środa
15.04.2015
W supermarketach Intermarché rusza program szkoleń dla menedżerów. Franczyzobiorcy chcą podnieść kwalifikacje swoich ludzi.
 

Półtora roku ma potrwać cykl szkoleń rozwijających umiejętności zarządzania personelem i sklepem dla kierowników Intermarche. Pomysł szkolenia zrodził się po badaniu, w którym wzięło udział 380 menedżerów. Na jego podstawie centrala zdecydowała, że kierownikom przydałaby się m.in. dodatkowa wiedza i umiejętności z dziedziny zarządzania personelem. Szkolenia pozwolą między innymi na zapoznanie się z narzędziami angażowania i motywowania pracowników czy stylami kierowania.

Pakiet szkoleń, organizowany pod hasłem Akademia Kierowników ma pomóc Muszkieterom w realizacji strategii Polska CAP 2020. Zgodnie z nią firma planuje do 2020 roku uruchomić w Polsce 295 nowych supermarketów spożywczych Intermarché oraz 205 z branży dla domu i ogrodu - Bricomarché.
- By osiągać cele biznesowe potrzebni są zaangażowani pracownicy, na których największy wpływ ma profesjonalna kadra menedżerska. Dlatego też podnoszenie kwalifikacji kierowników jest kluczem do sukcesu. To właśnie oni odpowiadają za pracę całego personelu sklepu, a z personelem na co dzień mają kontakt Klienci. A nawet jeden niezadowolony klient to dla sklepu realna strata w skali całego roku wyjaśnia Eliza Orepiuk-Szymura, kierownik Dyrekcji Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów .

Szkolenie z zarządzania rozpocznie cykl modułów treningowych. Kolejne poruszą kwestie takie jak zarządzania handlowego, w tym umiejętność planowania i kontroli budżetu i obrotów czy metody radzenia sobie z trudnymi, stresującymi sytuacjami w pracy kierownika. Szkolenia będą odbywać się w kilku lokalizacjach i obejmą kierowników sklepów, kierowników zmianowych oraz kierowników działów. Oprócz samych szkoleń, uczestnicy otrzymają zadania rozwojowe, które będą realizowali podczas pracy w sklepie. Będą to zadania ściśle powiązane z działaniami, należącymi do codziennych obowiązków kierowników. Ponadto proces edukacyjny zostanie wsparty elementami e-learningowymi.

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 260 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 219 supermarketów Intermarché i 109 Bricomarché. W Centrali Grupy w Poznaniu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie ponad 14 tys. osób.


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.