Ministerstwo Śledzia i Wódki

logo Ministerstwo Śledzia i Wódki
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Dawno, dawno temu… śledź był podobno przedmiotem kultu, któremu przypisywano magiczną siłę… w Ministerstwie Śledzia i Wódki w Gliwicach, tak jest do dzisiaj. Jesteśmy miejscem, gdzie śledzia można zjeść na różne sposoby. Menu jest krótkie i proste. Obowiązują dwie ceny: 4 zł kosztują napoje i 8 zł – zakąski. Oprócz śledzia, podajemy także tradycyjne przekąski barowe: galaretę, chleb ze smalcem oraz pikle. Do tego mamy zawsze dobrze zmrożoną wódkę i muzykę lat ’80, nadająca specyficzny klimat temu miejscu.

Wiemy, że od samego początku trafiliśmy w gusta i preferencję naszych klientów. Świadczy o tym fakt, że często do nas wracają, przyprowadzając swoich przyjaciół. Dzięki temu stworzyliśmy prężnie działająca markę, zapewniająca rentowność i szybki zwrot z inwestycji.

Śledź, seta i galareta – gwarantuję zawsze dobrą zabawę, od zmierzchu do świtu!

Jednostki własne
  1. Gliwice, ul.Raciborska 2;
  2. Katowice, ul.Mariacka 4.
Jednostki franczyzowe
  1. Bielsko Biała, ul. Barlickiego 10
  2. Bydgoszcz, ul. Stary Rynek 25
  3. Bytom, ul. Szymanowskiego 2
  4. Cieszyn, Srebrna 14
  5. Częstochowa, ul. Śląska 7
  6. Jastrzębie Zdrój, ul. Mazowiecka 4 PU-2
  7. Jaworzno, ul. Słowackiego 2/2
  8. Knurów, ul. Kapelanów Wojskowych 2c
  9. Mielec, ul. Rynek 13
  10. Mikołów, ul. Jana Pawła II 5
  11. Mińsk Mazowiecki, ul. Plac Jana Kilińskiego 1
  12. Mysłowice, ul. Rynek 19
  13. Opole, ul.Krakowska 12/1a
  14. Racibórz, ul. Klasztorna 10a
  15. Rybnik, Rynek 4
  16. Siedlce, ul. Borka Josolewicza 4/2
  17. Sosnowiec, ul. Małachowskiego 32
  18. Szczecin, ul Śląska 12/2u
  19. Tarnowskie Góry, ul. Dolna 1
  20. Tychy, ul. Jana Pawła II 10
  21. Wodzisław Śląski, ul. Kubsza 9
  22. Zabrze, ul. Wolności 259 b
  23. Żory, ul. Rynek 12
Zdjęcie punktu systemu
impreza w Ministerstwie Śledzia i Wódki
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  • Opatentowana marka + know how,
  • wsparcie dla franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy i w trakcie jej trwania,
  • pomoc przy projektach technicznych,
  • projekt aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju,
  • akcje reklamowe i marketingowe /ulotki, plakaty, talony/
  • prowadzenie fanpage oraz strony www /dostępny grafik sieci/ przez cały okres trwania umowy
  • pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów,
  • przekazanie receptur naszych dań,
  • szkolenie z zakresu przygotowania dań oraz obsługi klienta,
  • pomoc przy wyborze lokalu,
  • gadżety firmowe sygnowane logiem MSiW przez /cały okres trwania umowy/
  • zniżki /dla sieci/ u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkohowych,
  • część wystroju lokalu /obrazy, tabliczki, neony/ oraz reklama zewnętrzna na budynku,
  • użyczenie sprzętu agd /lodówka,zamrażarka/
  • na prośbę właściciela lokalu wysyłamy na okres od 1 – 2 tygodni Naszego najlepszego, pracownika, aby wdrożył ekipę pubu w standardy sieci,
  • oklejenie na koszt Franczyzodawcy jednego samochodu Franczyzobiorcy w "barwy" Ministerstwa Śledzia i Wódki,
  • przynależność do forum franczyzowego.
Przewidywana suma inwestycji
  • Koszty uruchomienia zależą od wielkości lokalu gastronomicznego, jego przystosowania i lokalizacji,
  • przykładowo lokal o powierzchni ok. 60 m2 to przeciętny koszt 45 tys. zł,
  • opłata wstępna, obejmująca licencję + wyżej wymienione wsparcie to: 2,5 tys.zł netto
  • opłata franczyzowa -1 tys. zł netto miesięcznie,
  • Franczyzodawca nie partycypuje w zyski Franczyzobiorcy.
Podstawowe wymagania sieci
  • utrzymanie standardów sieci /serwowanie jedzenia, drinków, shotów, obsługa barmańska/
  • dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu: coca-cola, napoje alkoholowe, produkty spożywcze,
  • dbanie o wizerunek firmy,
  • utrzymanie lokalu w podobnym klimacie jak lokale, które juz powstały,
  • odtwarzanie muzyki lat 70, 80, 90,
  • uczestniczenie w forum franczyzowym na facebooku,
  • dostępność lokalu dla Klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych,
  • wyrażenie zgody na kontrole jakości przeprowadzane przez pracownika sieci,
  • uczestniczenie w promocji stałej dla studentów,
  • uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla Klientów,
  • terminowe wpłaty opłaty franczyzowej.
Informacje o franczyzodawcy
MSW s.c.
ul. Raciborska 2, 44-100 Gliwice
franczyza@msiw.eu
www.msiw.eu
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Anna Kupidura - manager sieci 
Telefon 730 950 953 
Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.