Trendy Hair Fashion
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Studio Fryzjerskie Trendy Hair Fashion istnieje od 1985 roku. Początkowy okres działalności to sieć salonów fryzjerskich w Bielsku-Białej. Obecnie Trendy Hair Fashion to już nie tylko największa sieć nowoczesnych salonów fryzjerskich w Polsce działających w systemie franchisingowym, ale firma odważnie wkraczająca do Europy.
Trendy Hair Fashion to prężnie rozwijające się ekskluzywne salony fryzjerskie, których usługi gwarantują klientom pełną satysfakcję. W każdym z nich spotkać można ekipę młodych, uzdolnionych, dynamicznych ludzi, którzy w swą pracę wkładają pełne zaangażowanie.
Zespół szkoleniowo-artystyczny Trendy Hair Fashion to pasjonaci swojego zawodu, czerpiący inspiracje od stylistów najlepszej na świecie Londyńskiej Akademii Fryzjerskiej. Dwa razy w roku uczestniczą w zorganizowanych w Londynie warsztatach szkoleniowych. Zdobytą wiedzę przekazują pracownikom salonów w ramach szkoleń prowadzonych w centrum szkoleniowym Trendy Hair Fashion.
Trendy Hair Fashion łączy w sobie angielską technikę, włoską fantazję z zadowoleniem klientów. To niepowtarzalny styl gwarantujący włosom zdrowy i piękny wygląd przy jednoczesnym zachowaniu indywidualności każdego klienta.
Trendy Hair Fashion to także know-how wykorzystywane od 10 lat w konkursach piękności Miss Polski, Miss Polonia, Miss Podbeskidzia, Mister Poland, Twarz Roku.
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
54
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
60–80 tys. zł netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- pełne zaangażowanie i chęć odniesienia sukcesu,
- gotowość do stałego doskonalenia, mającego na celu podnoszenie jakości usług oferowanych przez salon,
- posiadanie środków na wykupienie licencji oraz wyposażenie i adaptację lokalu,
- dysponowanie lokalem w miejscach o dużym nasileniu ruchu pieszego, mogą to być centra handlowe, duże osiedla, ważny parking.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Trendy Hair Fashion
ul. Głęboka 3, 43-300 Bielsko-Biała
726 997 874, (33) 816 42 22
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Bobbys Karampotis
601 51 61 14
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Firma Trendy Hair Fashion rozwija się i wprowadza nowe usługi do swoich salonów. Jak zostać franczyzobiorcą tej sieci?
Franczyzodawcy i franczyzobiorcy oraz naukowcy, analitycy, eksperci – oni wszyscy razem kształtują polski rynek franczyzy. Prezentujemy listę wpływowych osób.
Salon Trendy Hair Fashion można otworzyć już za 60 tys. zł. Czy to koncept franczyzowy skierowany tylko do fryzjerów?
Właściciel Trendy Hair Fashion oferuje prowadzenie salonów fryzjerskich w formacie ekonomicznym.
Przedstawiciele Trendy Hair Fashion uważają, że tylko częste szkolenia fryzjerów zapewnią salonom stabilną pozycję na rynku.
Franczyzodawca Orient Massage i Thai Organic uruchamia Palarnię Zdrowych Kaw. Wkrótce w salonach masażu będzie można napić się prozdrowotnej kawy o dużej zawartości polifenoli i antyoksydantów.
Salony masażu Orient Massage i Thai Organic jako jedyne w Polsce połączyły masaże balijskie z dbałością o piękną skórę.
Wojciech Bychawski po 20 latach pracy w korporacji przeszedł na swoje. Zdecydował się na franczyzę Studia In.Time. Jak mu idzie?
Ponad 50 nowych franczyzobiorców, sześć otwarć w jednym miesiącu – sieć Xtreme Fitness Gyms może być zadowolona z mijającego roku. A w przyszłym planuje jeszcze podkręcić tempo.
– Za pięć lat chcemy być największą siecią salonów Spa i masażu balijskiego w Europie – mówią dr Martyna Buchalska i Piotr Buchalski, właściciele Orient Massage & Thai Organic.
Parki Wola to sportowe parki rozrywki dla całych rodzin. Czy to drogi biznes i ile pozwala zarobić?
– Za pięć lat chcemy być największą siecią salonów spa i masażu balijskiego w Europie – takie ambitne plany mają Piotr Buchalski i dr Martyna Buchalska, właściciele sieci Orient Massage & Thai Organic.
Trening wykorzystujący elektrostymulację mięśni w Polsce dopiero się rozkręca. Jak zainwestować w klub oferujący taką usługę?
Na 15 franczyzobiorców Gentlemen Barber Shop tylko dwóch jest barberami. Jak więc otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Placówki zapewniające wysoką jakość usług i mające odpowiednio ułożone procesy zarządcze czy marketingowe zawsze odnajdą się na rynku – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy.
SensualSpa ma kilkanaście salonów partnerskich w Wielkiej Brytanii, ale korzenie marki są polskie. I w Polsce chce się teraz rozwijać.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.