Makarun Spaghetti and Salad

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Sieć spaghetterii Makarun Spaghetti and Salad posiada 25 punktów gastronomicznych - 
24 w Polsce i jeden w Hamburgu, w Niemczech. Nasze makaronowe specjały można już dostać w 12 miastach w kraju - m.in. w Warszawie (7 lokali), w Krakowie (3 lokale), 
w Poznaniu (3 lokale). Ogromnym zainteresowaniem cieszy się też makarunowy Food Truck, który od kwietnia 2018 jeździ po ulicach Krakowa, a sieć przygotowuje już kolejne modele na sprzedaż.

Funkcjonujemy na rynku od sześciu lat i dziś jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się marek gastronomicznych w Polsce. Dowodem na to są również nasi zadowoleni Franczyzobiorcy, z których wielu, zachęconych sukcesem, prowadzi kilka lokali pod naszym pomarańczowym szyldem, a niektórzy zdecydowali się pójść o krok dalej, wykupując licencję zakładającą wyłączność terytorialną na terenie miasta- Pakiet City (Rzeszów, Katowice). 
W każdym kwartale uruchamiamy średnio od trzech do nawet pięciu nowych punktów, 
w których od pierwszego dnia ustawiają się kolejki. To wystarczające dowody na rentowność i perspektywiczność tego biznesu.

Na polskim rynku byliśmy pierwsi.I choć doczekaliśmy się już naśladowców, to wciąż chcemy być znani nie tylko z tego powodu, ale również dlatego że jesteśmy najlepsi. Makarun był pierwszym w kraju konceptem franczyzowym oferującym świeży, naturalny włoski makaron spaghetti w formie „take away”, wpisując się w modny w ostatnich latach „street food”.

W 2016 roku zaowocowało to przyznaniem marce prestiżowej nagrody Food Business Award w kategorii “Fast-food”. W 2017 roku zostaliśmy finalistami w tej kategorii, utrzymując pozycję najlepszej sieci serwującej szybkie jedzenie na wynos. Zdobyliśmy też wyróżnienie w kategorii “efektywny rozwój marki”. 

Dbamy o jakość naszych produktów. Korzystamy z oryginalnych włoskich receptur
i produktów (makaronu, pomidorów, oliwy,sera). Używamy certyfikowanych pomidorów. Nawiązaliśmy współpracę z cenionym szefem kuchni Grzegorzem Szmitem, 
który opracowuje dla nas linię sosów miesiąca. Wprowadziliśmy do menu sałatki. 
To sprawia, że nasze dania są „fast foodem”, ale w tym najlepszym i najzdrowszym wydaniu

Nasza marka ma już rozpoznawalny brand, który przyciąga klientów: charakterystyczne pomarańczowe kubeczki, bezpretensjonalny wystrój lokali, prowadzona na bieżąco strona 
i fanpage na portalu facebook. Wypracowaliśmy nie tylko przepis na dobrą pastę, ale też na dochodowy biznes: oryginalny produkt w niskiej cenie, ciekawie serwowany w dogodnej lokalizacji. 

Klienci do nas wracają, bo lubią nasze makarony !

Największymi atutami sieci Makarun Spaghetti and Salad są:

  • stosunek jakości do ceny - nasze dania posiadają unikalny smak, jest to wynikiem stosowania produktów wysokiej jakości (bez konserwantów) takich jak: włoskiego makaronu z pszenicy Durum, pomidorów ze specjalnym certyfikatem, sera Grana Padano. Przystępne ceny (zaczynające się już od 9,90 zł) czynią z nas lidera na rynku małej gastronomii; oferujemy jedną z najtańszych propozycji obiadowo-lunchowych w Polsce. Udowadniamy też, że posiłki mogą być zdrowe mimo konkurencyjnej ceny;
  • niskie koszty inwestycyjne z atrakcyjną stopą zwrotu - na podstawie analiz zakładamy, że inwestycja powinna zwrócić się w okresie od roku do dwóch lat. 
Koszt inwestycji zaczyna się od 110 tys. zł i jest to cena konkurencyjna w porównaniu do innych ofert, dostępnych na rynku. Przy czym trzeba dodać, że jesteśmy jedyną franczyzową spaghetterią typu „take away” w Polsce, która otwiera się na foodcourtach w galeriach handlowych
  • rozpoznawalna marka, atrakcyjna aranżacja wnętrz - miejsce na lokal wybieramy na podstawie sprawdzonych parametrów. Nowoczesna, charakterystyczna, 
a dzięki pomarańczowemu kolorowi energetyczna aranżacja wnętrza, wpisuje się 
w ekologiczny styl projektowania i znakomicie trafia w gusta klientów, szczególnie młodszych. Charakterystyczne, pomarańczowe opakowania, wyróżniają się na ulicach i są żywą reklamą naszej marki, podobnie jak nasz pomarańczowy Food Truck.
  • wygoda klientów - nasi klienci na podanie zamówionego dnia nie czekają dłużej niż minutę. W 2018 roku wprowadziliśmy także swój własny, autorski system zamawiania on-linepoprzez naszą stronę www.makarun.pl. Wiele lokali realizuje dowóz do klienta. Rozpoczęliśmy testowanie mat, na których klienci mogą doładować swoje telefony.

 

JEDNOSTKI WŁASNE

2 (Kraków, Poznań)

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

23

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

FRANCZYZOBIORCY ZAPEWNIAMY:

  • dołączenie do największej, dynamicznie rozwijającej się sieci spaghetterii w Polsce, rozpoznawalnej i nowoczesnej; 
  • pomoc w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji przed podpisaniem umowy;
  • niski poziom ryzyka zapewniony przez wypracowane standardy i sprawdzony przepis na biznes;
  • pomoc w oszacowaniu kosztów dostosowania lokalu, załatwieniu niezbędnych formalności, przygotowaniu dokumentów;
  • wysokojakościowy produkt w atrakcyjnej cenie, wpisujący się w popularny trend street food;
  • różnorodność klientów - od studentów po pracowników korporacji;
  • wsparcie marketingowe;
  • kompletny pakiet szkoleń z zakresu przygotowania potraw, rekrutacji aż po obsługę klientów,
  • pomoc w przystosowaniu lokalu oraz standaryzację aranżacji wnętrz,
  • merytoryczne wsparcie w prowadzeniu biznesu przez doświadczonych przedsiębiorców.

Tutaj możesz nas znaleźć i polubić:

  1. www.makarun.pl
  2. www.facebook.pl/MakarunPL
  3. www.instagram.com/makarunpl/

Opinie w serwisach gastronomicznych:

Firmy z którymi współpracujemy:

  • Wizz Air - rozszerzając naszą ofertę franczyzową na kraje Unii Europejskiej reklamowaliśmy naszą ofertę w katalogu linii Wizz Air. Zaowocowało to dużym zainteresowaniem ze strony inwestorów zagranicznych.
  • Pyszne.pl - niektórzy z naszych franczyzobiorców zdecydowali się wprowadzić ofertę w dowozie za pośrednictwem portalu pyszne.pl.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • wstępna opłata franczyzowa – 16 tys. zł,
  • przystosowanie lokalu – od 110 tys. zł do 190 tys. zł netto 
(w zależności od stanu, wyposażenia i powierzchni lokalu),
  • miesięczna opłata franczyzowa – 800 zł + 4% od obrotu,
  • opłata marketingowa – 333 zł miesięcznie.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • ​powierzchnia lokalu: min. 25 m2,
  • zaakceptowana lokalizacja: lokal znajdujący się w miejscu ze znacznym natężeniem ruchu pieszego.


FRANCZYZA ZAGRANICZNA:

  • Otwieramy również punkty franczyzowe za granicą – na terenie całej Unii Europejskiej na warunkach opisanych na naszej stronie. Dodatkowo istnieje możliwość wykupienia licencji Master obejmującej wyłączność terytorialną w danym kraju. 

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

KST Gastro Group Marcin Szworak

ul. Żeromskiego 5, 37-710 Żurawica

691 254 638

franczyza@makarun.pl

www.makarun.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Marcin Szworak

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Makarun Spaghetti and Salad.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.