Naturay

Biały Jeleń
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego
Sieć Naturay (kiedyś sieć firmowa „Biały Jeleń”) to koncept sieci opartej jedynie na hipoalergicznych produktach, powstałej historycznie w oparciu o produkty Polleny Ostrzeszów z logo „Biały Jeleń”. W drugim kwartale 2016 r. sieć przeszła rebranding na koncept hipoalergiczny i zostały wprowadzone na tą chwilę 2 nowe marki: Orientana oraz Natura Siberica. Choć w dalszym ciągu produkty opatrzone znakiem towarowym „Biały Jeleń” stanowią większość na naszych półkach. W najbliższej przszyszłości pojawią się kolejne naturalne marki spełniając i realizując potrzeby świadomych klientów. Wszystkie marki, o które powiększamy nasz portfel przechodzą bardzo szczegółową weryfikację w kontekście poprawnej realizacji naszego naturalnego i hipoalergicznego konceptu. 
 
Zmiana jest przede wszystkim odpowiedzią na potrzeby rynku - klienci sieci firmowej „Biały Jeleń”, którą mieliśmy zaszczyt do niedawna zarządzać coraz częściej prosili nas o rozszerzenie dostępnych linii produktów o zakres nie będący ujęty w strategii produkcyjnej uznanego, historycznego polskiego producenta jakim niewątpliwie jest Pollena Ostrzeszów. Chcąc spełnić te oczekiwania wypracowaliśmy wspólnie z Polleną Ostrzeszów nową strategię sprzedaży dla naszego konceptu lecz wciąż opartą o doskonałe produkty marek należących do ostrzeszowskiej fabryki, uzupełnione jedynie liniami kosmetycznymi, których Pollena nie posiada w swojej ofercie. 
 
W strukturach prawnych nasza firma Health Care Cosmetics jest właścicielem brandu „Naturay”.

healt care cosmetics

Jednostki własne

3

  • Warszawa, Centrum Handlowe Blue City,
  • Łódź, Manufaktura,
  • Poznań, Galeria Malta.
Jednostki franczyzowe

15

1.Poznań - Galeria Malta / HCC
2. Łódź – Manufaktura / HCC    
3. Warszawa – Centrum Handlowe Blue City / HCC
4. Wrocław – Galeria Arkady
5. Oświęcim – Galeria Niwa 
6. Kraków – Galeria Czyżyny 
7. Płock – Galeria Atrium Mosty     
8. Konin - Centrum Handlowe Ferio 
9. Rybnik - Centrum Handlowe Plaza
10. Gdańsk - Galeria Przymorze
11. Ostrów Wielkopolski - Galeria Ostrovia 
12. Gdynia - Centrum Handlowe Riviera 
13. Bydgoszcz - Galeria Pomorska
14. Rzeszów - Centrum Handlowe Millenium Hall 
15. Kraków- Centrum Handlowe Kazimierz 
Zdjęcie punktu systemu
stoisko Naturay
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  • know-how projektu;
  • projekt wizualizacyjny;
  • sprzedaż partnerowi produktów po cenach, dostępnych jedynie dla członków sieci
  • przygotowanie pierwszego zatowarowania;
  • przygotowanie planu sprzedażowego;
  • szkolenia dla personelu;
  • przyłączenie do zcentralizowanego system sprzedaży;
  • dostęp do bazy danych zapewniającą pełną analizę sprzedaży produktów w sieci;
  • stała opieka ze strony franczyzodawcy;
  • udział w akcjach promocyjnych i marketingowych;
  • wsparcie w bieżącej działalności.
Przewidywana suma inwestycji

40 tys. zł netto.

Podstawowe wymagania sieci
  • lokalizacja punktu handlowego w reprezentacyjnej galerii handlowej, w mieście powyżej 100 tysięcy mieszkańców;
  • wyspa handlowa o powierzchni 2,5 x 3,5 m lub lokal o powierzchni do 30 m2;
  • przestrzeganie standardów prowadzenia punktów handlowych zgodnie z podpisaną umową (merchandising, standardy sprzedaży, ubiór personelu, sposób pakowania produktów, itd);
  • współpraca w oparciu o umowę partnerską;
  • realizacja planu sprzedaży;
  • identyfikacja z wartościami spółki;
  • mile widziana wiedza z zakresu branży kosmetycznej.
Informacje o franczyzodawcy
Health Care Cosmetics Sp. z.o.o. sp.k.
+48 728 930 690
kontakt@healthcarecosmetics.pl
www.healthcarecosmetics.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Katarzyna Ślosarz

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.