New York Pizza Department
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Nowy York to jedno z tych miejsc, które zostają w człowieku na zawsze.
W młodości za wszelką cenę chcieliśmy zobaczyć, jak wygląda USA. Stany wydawały nam się baśniową krainą, gdzie spełniają się marzenia, a pieniądze leżą na ulicy. Kilka lat później odwiedziliśmy Nowy York, a lekcja wyniesiona z tej podróży jest krótka: trzeba spełniać marzenia. Tworząc w 2009 roku New York Pizza Department (NYPD) wiedzieliśmy, że nasz Amerykański Sen musi trwać jak najdłużej. Teraz Ty też możesz zrealizować swoje marzenia o własnym lokalu. Chcemy Ci w tym pomóc!
Za cel nadrzędny postawiliśmy sobie przybliżenie smaków Nowego Yorku w kraju nad Wisłą. Wnętrze przypominające zachodni dinner bar, profesjonalna obsługa oraz przepyszne amerykańskie pizze, burgery i makarony to nasz standard. W Nowym Yorku czas to pieniądz, dlatego stworzyliśmy autorski system szybkiej i sprawnej realizacji zamówień. Pilnujemy porządku dostaw, a nasi kierowcy pędzą z pizzą “na sygnale”. Unikatowe nazwy dań, prosto zza Oceanu, dopełniają naszej wizji kulinarnej podróży po Stanach.
Doświadczenie, które z sukcesem zdobyliśmy na krakowskim rynku oraz ugruntowana pozycja wśród lokalnych pizzerii, pozwoliły nam pójść o krok dalej i dzielić się naszymi umiejętnościami z innymi fanami kuchni i kultury USA. Chcielibyśmy zaproponować Ci możliwość przyłączenia się do systemu franczyzowego New York Pizza Department.
Misja naszej franczyzy:
“Dostarczyć gotowe narzędzia jak i wiedzę tak aby pozwolić przedsiębiorcom konkurować na rynku gastronomicznym, poprzez oferowanie wyjątkowych, wysokojakościowych produktów w przystępnej cenie”
NYPD na rynku krakowskim ma bardzo ugruntowaną i stabilną pozycję, ponadto jesteśmy także uznani na tle konkurencji krajowej- otrzymaliśmy wiele prestiżowych wyróżnień np:
- 15 najlepsza restauracja z dowozem do klienta w całej Polsce według Pizzaportal.pl (2013),
- 2 najlepsza restauracja z dowozem do klienta w Krakowie według Pizzaportal.pl (2013).
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
40
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- profesjonalne szkolenia,
- “know how”,
- podręcznik operacyjny,
- pomoc i wsparcie,
- otrzymanie wyłączności terytorialnej,
- brak wymogu znajomości branży,
- szeroka gama dostawców,
- wysoka jakość sprzedawanego produktu,
- niski pułap inwestycyjny,
- szybkie osiągniecie punktu rentowności.
Każdy franczyzobiorca otrzyma pomoc oraz pełne wsparcie przy otwarciu lokalu jak i podczas prowadzenia własnej restauracji spod szyldu New York Pizza Department.
Dodatkowo zapewniamy pełne, darmowe szkolenie zarówno franczyzobiorcy, jak i wszystkich pracowników.
Współpracujemy z największymi dystrybutorami produktów z sektora HORECA, przez co jakość dostarczanych produktów jest na najwyższym możliwym poziomie, przy zachowaniu bardzo korzystnych cen.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- od 35 tys. zł netto - sprzęty.
- 5 tys. zł netto - opłata za przystąpienie do sieci NYPD.
- Miesięczna opłata franczyzowa- 1 tys. zł netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal o min. 30 mkw.,
- przyłącze energii elektycznej min. 20kW,
- wentylacja mechaniczna,
- min. 2 wejscia do lokalu,
- min. Wysokość lokalu to 3 metry.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
New York Pizza Department S.A.
ul. Kapelanka 12, 30-347 Kraków
+48 531 206 600
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Jench - właściciel
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma New York Pizza Department S.A. (ul. Kapelanka 12, 30-347 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego New York Pizza Department oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
Obserwuje się rosnące zainteresowanie kuchnią japońską wśród konsumentów, co przekłada się na wzrost liczby restauracji oferujących sushi.
Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.
Mobilne lodziarnie Bike Cafe Ice Cream już wiosną ruszą na ulice miast i miasteczek. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
– Nie jestem typowym biznesmenem, który widzi tylko cyferki. Kiedy biznes zaczyna mnie nudzić, zaczynam się zastanawiać, co innego mógłbym robić – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Pączkownia Smak sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Ma też propozycję dywersyfikacji asortymentu, w zależności od sezonu.
Polacy pokochali kebab prawie równie mocno, jak schabowego i rosół. Jak zarobić na tym trendzie?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.